زاوه گفت: برخی از افراد در حال مذاکره برای واردات و مونتاژ برخی از مدل‌ها هستند، که جایگزین برخی از محصولاتی شود، که وزیر صمت نیز به آن‌ها اشاره کرد، از جمله تیبا و پراید، در این زمینه یک مدل هندی- برزیلی که محصول یک خودروساز رومانیایی است، قرار است جایگزین این خودرو‌ها شود و زمینه‌چینی آن نیز در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی چین، سفینه فضایی سرنشین دار Shenzhou-۱۶ را به مدار زمین ارسال کرد.
۳ فضانورد چینی در مسیر خود به سمت ایستگاه فضایی تیانگونگ چین قرار دارند.
چین دو ماهواره به فضا فرستاد که برای تحقیق و رصد میدان مغناطیسی زمین  به کار می روند. این ماهواره ها روز ۲۱ مارس و ساعت ۱۶ به وقت محلی از مقر پرتاب جیوکوان در صحرای گوبی به فضا پرتاب شدند.
یک شرکت چینی با توافق دولت صنعا قرار است در زمینه صنایع نفت یمن سرمایه گذاری کند.
هواپیمای فضایی چندبار مصرف و مرموز چینی پس از گذراندن ۲۷۶ روز در فضا روی زمین نشست.
به موجب گزارش‌های منتشر شده؛ این فضاپیمای بدون خدمه روز دوشنبه طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده به مرکز پرتاب جیوچوان واقع در شمال غربی چین بازگشت.
سازمان انرژی هسته‌ای امارات از امضای سه یادداشت تفاهم با طرف چینی در زمینه گسترش همکاری‌های هسته‌ای خبر داد.
در خصوص درگیری بین فروشنده بی حجاب پوشاک ناصری و آمر به معروف، در حال حاضر پس طی مراحل قانونی، فروشنده ضارب با قید قرار آزاد شده، هرچند که از اقدام خود ابراز ندامت کرده است.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با ارسال مداوم سلاح به اوکراین، تنها برای یک جنگ جهانی زمینه چینی می کنند.
مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت که عربستان شریک قابل اعتماد چین در زمینه انرژی باقی خواهد ماند.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد چین یکی از برزگترین تامین کنندگان تجهیزات توسعه نفت و گاز است.
سفیر چین در عراق از آمادگی پکن برای کمک به بغداد در زمینه های مختلف به ویژه بیابان زدایی خبر داد.
چین یک دسته جدید از ماهواره های رصد زمین Gaofen را به فضا فرستاد.
نوع واکنش و رفتار مقامات اوکراینی به شلیک موشک به خاک لهستان، نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگ اوکراین و رویارویی مستقیم روسیه و ناتو، افزایش می‌دهد.
کیهان نوشت: دولت در چهار سال گذشته، ناچار شده بالغ بر چندصد هزار میلیارد تومان را از بودجه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و اشتغال کسر کند و به یارانه پنهان بنزین اختصاص دهد.
به گفته کارشناسان، قسمتی از بدنه یک موشک چینی به طور کنترل نشده به سمت نقطه ای نامشخص در زمین در حال حرکت است.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
چین در یک دهه گذشته و از زمان ساخت اولین ناو هواپیمابر خود به نام لیائونینگ در سپتامبر ۲۰۱۲، پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است.
«آمریکا در قالب ابتکار جدید خود موسوم به ایجاد شبکه پهپادیِ منطقه ای، صرفا مهار و کنترل نفوذ و قدرت منطقه ای ایران را در دستورکار ندارد، این کشور در عین حال، به دنبالِ متحد کردن جبهه همراه با خود در خاورمیانه و البته پیشبردِ چراغ خاموشِ "توافق ابراهیم" از طریق کنار هم قرار دادن اسرائیل و عربستان سعودی در یک ابتکار دسته جمعی منطقه ای و زمینه چینی جهت توسعه این توافق نیز است.»
عضو انجمن صنایع نساجی ایران و مسئول کارگروه بافت این انجمن، گفت: کارخانه‌های تولید پارچه رومبلی به دلیل واردات بی‌‎رویه تولید خود را به پایین‌تر سطح ممکن یعنی تک شیفت تقلیل داده‌اند و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی صنعت نساجی در این زمینه باشیم.
وزش باد شدید و رگبار در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ