اصفهان- ۱۴ ایستگاه سنجش آلودگی هوای اصفهان قطع است و شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز بیست و ششم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتسال به طور قطعی مشخص شدند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سی‌ام اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۷۰ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و هفتم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۱ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری از جمله مناطق مرزی سیستان و بلوچستان است که ۹۰ درصد جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند و در بعضی از مناطق روستایی این شهرستان هیچ گونه ارتباط اینترنتی وجود ندارد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
یک مقام مسوول گفت: در ایام پیش فروش بلیت های قطار قطعی سایت و آمارگیری ها طبیعی است و هموطنان از ساعت ۱۴ می توانند بلیت قطار خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۴ میلیارد دلار ذخایر قطعی معدنی جدید، که بیشتر شامل ذخایر فلزی مانند مس، طلا و آهن است، ۲ سال گذشته در کشور کشف و شناسایی شده است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است.
مرتضی کیا، فعال رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت: وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است.
از دیروز تا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
شرکت گاز استان تهران از قطع موقت گاز در محدوده‌هایی از منطقه ۱۴ شهرداری تهران خبر داد.
هاستاین می‌گوید:" مشکلات زمانی ممکن است به وجود بیایند که برای مثال، نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های گروهی توسط افراد عادی که سو گیری‌های پیش‌بینی‌ها را درک نمی‌کنند به اشتباه تفسیر شود".
در سالی که پشت سر گذاشتیم ۱۴ نماد عرضه اولیه شدند که شرایط بازار در این تعداد عرضه اولیه نقش موثری داشت. به گفته برخی مسئولین در سال جاری عرضه اولیه ۱۷ نماد قطعی است. عرضه اولیه‌های سال جاری کدامند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ