تحقیقات جدید حاکی از آن است که اگر می‌خواهید در دوران سالمندی سالم بمانید گلف بازی کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
سپاهان بزودی قرار است یک بازی دوستانه در کشور روسیه برگزار کند.
بازی تراکتور و پرسپولیس برای خانم‌ها ممنوع
لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
استادیوم کاظمی امروز میزبان یک دیدار دوستانه خواهد بود.
در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند. او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلو‌های خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
خودرویی جالب که با عبور از زمین بازی گلف تمامی توپ ها را جمع آوری می کند را ببینید.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.
گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، در آستانه بازی حساس ولز برابر ایران بار دیگر به گرت بیل حمله کرد.
باشگاه اشتون یونایتد در دسته هفتم انگلیس با ارسال پیشنهادی رسمی، خواهان جذب ارلینگ هالند شد.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز به گرت بیل دستور داده که فکر گلف بازی در قطر را از سرش بیرون کند.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
شهروند ونزوئلایی که ماشین بازی گلف را به خودروی خورشیدی تبدیل کرده می‌گوید: کوچک است و ممکن است شکننده به نظر برسد، اما منجر به مرگ راننده آن نمی‌شود.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند، اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ