یکی از مقامات یمن در صنعا فاش کرد انگلیس برای شکست دادن مقاومت ملت یمن، ایجاد تفرقه و تجزیه این کشور را دنبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در تهران در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، نامبرده عصر امروز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی ادامه مداخله جویی‌های انگلیس، کاردار این کشور در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
در زمان‌های قدیم مردم این خط را با استفاده از قلم نی می‌نوشتند تا یک علامت «گوه‌شکل» روی لوح گلی ایجاد کنند. از همین رو خواندن و ترجمه این خطوط تا کنون بسیار دشوار بوده است. حالا، اما محققان در دانشگاه تل آویو و دانشگاه آریل یک مدل هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌اند که تمام این تلاش‌ها را ساده می‌کند. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار متن اکدی نوشته شده به خط میخی را گرفته و ترجمه انگلیسی آن را بیرون دهد.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
جهت ایجاد تلگراف‌خانه انگلستان که از لندن تا هندوستان امتداد داشت، به ناچار از کشور‌های مختلفی ازجمله ایران چه به‌صورت تیر‌های زمینی یا کابل‌های دریایی می‌گذشت، در استان بوشهر نیز خطی وجود داشت که از استان فارس (شیراز) به بندر بوشهر انتقال داده می‌شد. در جریان مقاومت جنوب در اواخر دوره قاجاریه مبارزان تنگستانی برای مقابله با استعمار انگلیس و زمین‌گیر کردن نیرو‌های انگلیسی تیر‌های خط تلگراف را که از منطقه تنگستان می‌گذشت، بریده و این تیر‌ها را به منطقه خودشان انتقال می‌دادند.
به گفته وزیر علوم جدید انگلیس سیستم های هوش مصنوعی مانند «چت جی پی تی» می توانند در دولت این کشور نقش ایفا کنند.
در پی اتهام‌زنی‌های بی‌اساس انگلیس علیه ایران کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد.
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی درباره اعلام فهرست تحریمی ایران علیه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود اراده‌ای راسخ دارد.
نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش ۲۰ درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.
منابع روسی اعلام کرده‌اند اطلاعات‌به‌دست‌آمده از نظامیان اوکراینی نشان می‌دهند،برای ایجاد رعب‌ و وحشت در نزدیکی شهر خرسون، قرار است تک‌تیراندازهای آمریکایی و انگلیسی به این منطقه اعزام شوند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
وزیر خارجه انگلیس به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس ایرانی-انگلیسی که بامداد امروز(شنبه) به دار آویخته شد، واکنش نشان داد.
در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت کشورمان در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار گردید.
سفیر انگلیس در تهران در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت ایران در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد، کارلوس کی‌روش تیم ملی را در بازی با انگلیس دست کم با دو تغییر روانه میدان خواهد کرد و این ممکن است کمی برای انگلیس عجیب باشد.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
وزیر خارجه انگلیس پیش از ورود به نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در سخنانی اعلام کرد: در پی عادی‌سازی روابط با روسیه نیستیم.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
در پی حمله پهپادی به ناوگان روسیه در دریای سیاه، مسکو سفیر انگلیس را به وزارت خارجه خود فرا خواهد خواند.
رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ