علی کریمی با انتشار تصویری قدیمی از تجلیل توسط مسجدسلیمانی‌ها با لباس محلی، درباره ضرورت جلوگیری از تفرقه بین اقوام ایرانی نوشته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی کریمی تولد مهدی مهدوی‌کیا را تبریک گفت.
علی کریمی یک استوری حمایتی برای کریم باقری منتشر کرد.
علی کریمی مدافع سابق استقلال با انتشار یکی استوری به قیمت عجیب دلار و گرانی واکنش نشان داد.
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
علی کریمی در دومین سالگرد فوت مهرداد میناوند یاد او را استوری غمگینی گرامی داشت. مهرداد میناوند دو سال پیش در اثر ابتلا به کرونا در گذشت.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
پرویز پرستویی با انتشار استوری در اینستاگرام تولد علی کریمی، ستاره سابق فوتبال را  تبریک گفت.
امروز تولد علی کریمی بود و ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی وارد ۴۴ سالگی شد.
علی کریمی در تازه‌ترین استوری یادوخاطره منصور پورحیدری را گرامی داشته است.
علی کریمی همبازی و دوست مهدوی کیا برای او یک استوری منتشر کرد و این غم را به او تسلیت گفت.
پس از اعتراض آسیه باکری، فرزند شهید باکری به صحبت‌های تند رائفی پور درباره شهدا، حالا علی کریمی به این اعتراض واکنش نشان داده است.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
کاظمیان اخیرا یک استوری از خودش و کریمی منتشر کرد و ناراحتی خود از اینکه چند وقتی است با او به ورزش‌هایی مثل پینگ‌پنگ و تنیس فوتبال نرفته نشان داد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!
علی کریمی در استوری اینستاگرامش به انتخاب مهدی تاج واکنش نشان داد.
علی کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.
علی کریمی در تازه‌ترین موضوع نسبت به احتمال حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.
سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس از علی کریمی حمایت کرد.
علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به تازگی استوری جنجالی دیگری را منتشر کرده است.
آسمان «صاف تا قسمتی ابری» تهران در پنج روز آینده
امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که مهاجرت از ایران را تایید می‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ