جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش از اعلام نتیجه آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم خبرداد.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز به صورت همزمان در ۸ شهر آغاز شد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
کمیته انضباطی نتیجه دیدار نیمه تمام چوکای تالش با شمس آذر قزوین از سری رقابت های لیگ یک را اعلام کرد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
استاد دپارتمان پاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نتیجه پاتولوژی پیروز را اعلام کرد.
ضمن اعلام نتیجه سی ونهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ (مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱)، به اطلاع می‌رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعلام نتیجه مصاحبه تیم پزشکی حج ۱۴۰۲ تا پایان هفته خبر داد.
فدراسیون جهانی بسکتبال در اطلاعیه‌ای نتیجه بازی ایران و استرالیا در انتخابی جام جهانی را اعلام کرد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: نتیجه حضور بنده در دوره آموزش مدرسی بین‌المللی فیبا، شهریور سال جاری اعلام شده بود.
نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت فوت مهسا امینی اظهار کرد: ما منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم تا مشخص شود علت چه بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: نتیجه بررسی‌ و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.
فردا؛ اعلام نتیجه آزمون کارشناسان قوه قضاییه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ