فدراسیون جهانی بسکتبال در اطلاعیه‌ای نتیجه بازی ایران و استرالیا در انتخابی جام جهانی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در یک گزارش نسبت صعود تیم ملی زنان ایران به فینال کاپ آسیا واکنش نشان داد.
سایت فیبا در گزارشی به پیروزی تاریخی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اشاره کرد.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه جام جهانی 2023 به ارزیابی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
آواکادو غنی از فیبر است. فیبر سبب احساس سیری طولانی مدت در افراد می‌شود. اسید‌های چرب موجود در آواکادو مرکز سیری در مغز را روشن می‌کنند و در نتیجه افراد تمایل کمتری به خوردن غذا و دریافت کالری پیدا می‌کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه 100 روز مانده به آغاز جام جهانی، 100 گلزن برتر این رقابت‌ها را معرفی کرد که حدادی در رده 66 قرار دارد.
مذاکرات بین شبکه‌های تلویزیونی آلمان و فیفا برای پخش مسابقات جام جهانی زنان 2023 به نتیجه نرسیده و این تورنمنت در آلمان پخش نخواهد شد.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد توماس مولر به مانشافت دعوت نخواهد شد. در نتیجه ستاره کهنه‌‌کار بایرن دو بازی آینده تیم ملی کشورش در فیفا دِی فروردین را از دست خواهد داد.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا)، امیرحسین صفرزاده داور سابق بین المللی کشورمان بعنوان اولین نماینده فنی ایرانی فیباانتخاب شد.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است.
فیبا ایران را برنده مصاف با استرالیا اعلام کرد
فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بررسی بازی ایران و چین و عملکرد حامد حدادی پرداخت.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، عدم سفر استرالیا به تهران به معنای باخت فنی این تیم تلقی می شود.
فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بررسی بازی ایران و چین و عملکرد حامد حدادی پرداخت.
FIBA در این گزارش به عملکرد این دو بازیکن در مسابقات انتخابی پرداخت و آن‌ها را به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان در میان بازیکنان تیم‌های صعود نکرده آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی کرد.
فدراسیون جهانی بسکتبال، به تمجید از زوج بهنام یخچالی - محمد جمشیدی در تیم ملی ایران پرداخت.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: نتیجه حضور بنده در دوره آموزش مدرسی بین‌المللی فیبا، شهریور سال جاری اعلام شده بود.
فدراسیون جهانی بسکتبال به پیروزی ایران مقابل ژاپن در انتخابی جام جهانی واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: ما دختران را سال ۲۰۱۸ به مسابقات اعزام کردیم و فیبا برای سال ۲۰۲۰ هیچ برنامه‌ای نداشت.
سارقان محله سیدخندان دستگیر شدند
فیبا: باخت قبلی بسکتبال ایران به قزاقستان هم اتفاقی نبود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ