سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک از توافق وزارت ورزش و کمیته در رابطه با موضوع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فابریزیو رومانو، اوتاویو نیز با النصر به توافق رسید و این بازیکن راهی عربستان می شود.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
منابع اماراتی به مراسم اعلام توافق مشترک برای ایجاد کمیته عالی راهبردی میان امارات و ترکیه در جریان سفر اردوغان به این کشور اشاره کردند.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
کمیته داوران روی اسامی داوران دربی به توافق رسیده و قصد دارد ظهر روز دوشنبه اسامی آنها را اعلام کند.
پیش از این محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و مهدی تارتار گزینه‌های هدایت تیم ملی امید ایران بودند که هیچکدام با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق نرسیدند. یکی از اختلافات بودجه و پیشنهاد مالی به مربیان بود که به نظر می‌رسد عنایتی با آن کنار آمده است.
دبیرکل کمیته المپیک از پاسخ به موضوع اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی درباره سرمربی تیم امید طفره رفت.
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به توافق اخیر میان تهران و ریاض واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
رئیس کمیته ملی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت حبیب کاشانی توسط مهدی تاج شد.
یک کمیته کلیدی در پارلمان اتحادیه اروپا درباره اقدامات حفاظتی سختگیرانه تر برای جلوگیری از دسترسی سازمان های غیر دولتی اتحادیه به داده ها توافق کرد.
کمیته وزارتی نظارت بر توافق اوپک‌پلاس در تازه‌ترین نشست خود بر برنامه کاهش عرضه روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای این ائتلاف تأکید کرد.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
رئیس کمیته امور بین الملل پارلمان روسیه می گوید توافق مینسک تنها فریبی از سوی غرب برای فرصت دادن به اوکراین بوده است.
رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.
«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.
رئیس کمیته امنیت ملی قرقیزستان اعلام کرد که با طرف تاجیک درباره عقب کشیدن تجهیزات سنگین نظامی از نقاط مرزی دو کشور به توافق رسیده است.
طبق توافق صورت گرفته کمیته مشترکی به ریاست محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از طرف شهرداری تهران و سید حسن الشریفی، شهردار کربلا از طرف مقابل، تشکیل خواهد شد تا ضمن همکاری معمول در ایام اربعین در نشست‌های مشترک بعد از اربعین به بررسی و زمینه‌سازی همکاری بیشتر دو شهر بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ