وزیر نفت گفت: امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق ارائه کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و برنامه‌های موشکی و فضایی باید طبق برنامه زمان بندی شده و بدون وقفه پیش برود.
ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم گفت:اصل برنامه‌ی ما حفظ خط و آرمان امام و رسیدن به اهداف انقلاب است. ‌
دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.
وزیر نیرو با ابلاغ دستورالعملی مبنی برخرید و تعویض تجهیزات سرمایشی کم مصرف مورد نیاز و ممنوعیت استفاده از لوازم پرمصرف، برنامه‌های مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۲ را از مجموعه وزارت نیرو آغاز کرد.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های فرهنگی برای دختران دانش آموز به نسبت پسران کمرنگ بوده است و ما باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.
ایران نوشت: از قرار معلوم، ناترازی گاز در کشور ریشه‌ای چندگانه دارد؛ عامل اول میزان مصرف بالای انرژی و افزایش شدت مصرف انرژی درکشور است. عامل دیگر بروز ناترازی، عدم توسعه صنعت نفت و گاز کشور متناسب با برنامه‌های توسعه‌ای بوده که توپ این کم‌کاری هم در زمین وزارت نفت دولت قبل است.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در پی ادعای موریتز کریِمر، اقتصاددان ارشد بانک نیمه‌دولتی LBBW این کشور مبنی بر مذاکرات پنهانی دولت آلمان با ایران برای واردات انرژی، به اورشلیم پست گفت که «واقعیت این است هیچ مذاکرات یا برنامه‌ای برای خریداری نفت یا گاز از ایران در کار نیست.»
فاطمی امین با تشکر از نمایندگان مجلس جهت اعتماد مجدد به او، اظهار کرد: با این اعتماد برنامه‌های وزارت صمت تداوم می‌یابد و وضعیت کشور را رو به بهبود می‌برد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار قابل قبول نیست و بهتر بود گزینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی می‌شد.
طبق اعلام وزارت نفت، ادعای ارسال فرآورده‌های سوختی رایگان به لبنان کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت رایگان به لبنان ندارد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت از این انرژی پاک است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طی چند روز گذشته من با آقای زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار، نشستی داشتم و با برنامه‌های او آشنا شدم، گفت: از نظر من برنامه‌های آقای زاهدی وفا برای وزارت کار کاملا قابل پذیرش بود.
بودجه مسئولیت اجتماعی وزارت نفت بیشتر در اختیار دولت و برنامه‌هایش است تا کمک به رفاه مناطق نفتی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ