محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال، درباره ناهماهنگی ایجاد شده در هفته سوم مسابقات در بازی سایپا و پیکان توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
فینال مسابقات فوتبال بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه به دلیل ناداوری ناتمام ماند.
طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
دلیل اینکه ملخ‌های حلقوی ممکن است کم صداتر باشند، به خاطر شکل پیچیده آنهاست. این ملخ‌ها قدرت گرداب (حرکت مارپیچی هوا، آب یا مایعات دیگر) را که به طور طبیعی روی نوک پروانه اتفاق می‌افتد، به حداقل می‌رساند.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
به گفته رسانه‌های ترکیه‌ای هنوز دلیل این اتفاق غم‌انگیز مشخص نشده است.
تیم وزنه‌برداری کلمبیا به دلیل نداشتن پول نقد حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس در قاره پان آمریکن را از دست داد.
یکی از خبرنگاران اسکای اسپورتس رقم زننده یک اتفاق عجیب شده که اخراج او از ورزشگاه را به همراه داشته است.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
مجری تلویزیون قطر پس از بی‌هوشی در حین پوشش مسابقات جام جهانی، درباره دلیل این اتفاق توضیح داد.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
در حالیکه قرار بود، امروز دیدار دوستانه‌ای بین عراق و کاستاریکا در بصره برگزار شود، شب گذشته در اتفاقی عجیب بازی لغو شد.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ