طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس مانند فصل گذشته دو بازی ابتدایی فصل را با پیروزی آغاز کرده است.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد ماند.
طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیئت رئیسه مقابل خبرنگاران ایستاد و محتوای جلسه را با مصوباتش توضیح داد.
خواکین در تلاش است تا ژاوی را برای حضور در بازی بزرگداشت خود راضی کند. این مسابقه 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله پس از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از برتری 1-0 مقابل اوساسونا می‌گوید 6 امتیاز پیش رو برای او و شاگردانش اهمیت زیادی دارد.
لوئیز دیاز، مهاجم لیورپول، پس از 6 ماه به میادین بازگشت.
علی علیزاده پس از 6 مسابقه بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی را پیدا کرد.
شاگردان وحید بیاتلو موفق شدند دیدار حساس و 6 امتیازی مقابل شهرداری همدان را با پیروزی 2 بر صفر تمام کنند.
رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.
پس از متهم شدن سیتی به 100 مورد تخلف مالی از سوی لیگ برتر، حالا احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل بیشتر از گذشته شده است.
استقلال و ملوان پس از گذشت نزدیک به هفت سال و 6 ماه، یک بار دیگر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.
در 6 ماه گذشته هیچ باشگاهی به اندازه چلسی در انتقالات فعال نبوده و یوفا پس از شکایت چند باشگاه به دنبال اصلاح برخی قوانین نقل و انتقالاتی است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
سعید مهری یک بار دیگر و با نظر ریکاردو ساپینتو، از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی 6-1 تیمش مقابل آژاکس به شاگردانش هشدار داد که نباید تمرکزشان را از دست بدهند.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، پس از برتری 6-3 برابر منچستریونایتد، مدعی شد این تیم خیلی خوب بازی کرده است.
تیم ملی تکواندو کشورمان پس از غیبت در دو مرحله ابتدایی رقابت‌های گرندپری در سال 2022، با شش تکواندوکار در گرندپری منچستر حاضر خواهد شد.
بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.
در ۴۸ ساعت پس از انتشار خبر بازگشت تاج به فوتبال، بیش از 6 میلیون توییت و کامنت علیه او در فضای مجازی منتشر شد. موج ناامیدى، خشم و پریشانى مردم از این فاجعه قابل انکار نیست
فرناندو گاگو زمستان 2007 به رئال پیوست و 6 ماه بعد به دلیل شدت فشارها در این باشگاه قصد جدایی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ