مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: وحدت موضوعی اعتقادی، عقلانی و تجربی است که در سایه آن می‌توان به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده‌ای خواهند داشت.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
دلخوش گفت: تعامل دو سویه است و نمایندگان و وزرا باید هر دو برای وحدت و تعامل تلاش کنند و این هم‌منوط به انجام وظیفه است، اما این خطا سبب ایجاد حساسیت در مجلس شده است، لذا بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
وحدت حنانوف قرار بود این فصل در فهرست زیر بیست و پنج ساله پرسپولیس قرار بگیرد اما…
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وحدت منطقه‌ای کشورهای عضو اکو می‌تواند در تقابل با رویکرد یکسان‌سازی نظام غرب باشد که اهداف غیرانسانی را به همراه دارد.
وزارت کشور در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد که با وحدت گسترده‌تر کشورهای اسلامی، می‌توان به آزادی هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی امیدوار بود.
مدافع تاجیکستانی پرسپولیس بعد از پایان فصل زندگی مشترک خود را جشن خواهد گرفت.
رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص تعیین مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی موضوع مهریه به طرفیت ثالث صادر شد.
تراکتور پس از جبران دو گل خورده، در آخرین ثانیه بازی دروازه خود را در شلوغی محوطه جریمه توسط وحدت حنانوف باز شده دید‌.
در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار تاکید شد که وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وحدت و هم آوایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
بازیکن تاجیکی پرسپولیس از ابتدای فصل تلاش زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش داشته است.
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از اهتمام الجزایر به موضوع وحدت ملی فلسطین تقدیر کرد.
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اعتقاد بنده این است که ما (مجلس و دولت) باهم وحدت و هدف مشترک و مقدسی داریم اما در بعضی از جاها مثلا در همین موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی به شخصه معتقدم که ما یک مقدار عجله کردیم. می‌شد از بخش‌های دیگری شروع کنیم که به مردم کمتر فشار بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ