تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده‌ای خواهند داشت.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که این رشته ورزشی در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: نیاز به همدلی داریم و این‌که نقطه نظرات را به سمت وحدت جدی‌تر در خانواده والیبال پیش ببریم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امام به عنوان رهبر نظام، نگاهی پدرانه نسبت به ملت و گرایش‌های سیاسی مختلف در آن داشتند، این منش و رفتار سیاسی در جهت تقویت روح تفاهم و همبستگی ملی است، به ویژه آنکه کشور در حال جنگ بود و نیاز به حداکثر همدلی و وحدت ملی داشتیم. می‌دانید که رقابت آزادانه گروه‌ها و احزاب سیاسی همراه با برابری حقوق و فرصت‌ها یکی از ارکان مهم دموکراسی است.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
رئیس جمهور انسجام، وحدت و هماهنگی اجزای مختلف کشور را پیش‌شرط توسعه و تعالی دانست و بر اهتمام جدی دولت برای اجرای رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در این حوزه تاکید کرد.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.
رئیس جمهور گفت: رمز وحدت، عزت و اقتدار و نیز عامل نجات‌بخش جامعه اسلامی ما توجه به قرآن است.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رأفت اسلامی خودش را نشان داده که عفو مقام معظم رهبری هم در راستای ایجاد همدلی و وحدت در کشور بود.
جمیله علم الهدی در کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار: اگر ما می‌خواهیم عدالت جنسیتی برقرار کنیم نمی‌توانیم نزاع را بیشتر کنیم. ما نزاع با مردان نداریم. برعکس همه ما می‌دانیم اگر حمایت آقایان نباشد ما هم نمی‌توانیم به خواسته‌های خودمان برسیم. تاکید ما بر وحدت، همدلی و اتحاد است. ما یک استاندارد نداریم نمی‌توانیم همه یک جور رفتار کنیم، ولی ما می‌توانیم روی ارزش‌های مشترک خود تاکید کنیم.
سخنگوی دولت گفت: استقبال گرم یزدی‌ها نشان داد امید و وحدت برای پیشرفت ایران پررنگ‌تر از همیشه است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی یه این مهم دست می یابیم.
وزیر کشور گفت: اقدامات تروریستی در وحدت مردم از هر قوم و مذهبی و در همدلی با مسئولان خللی ایجاد نخواهد کرد.
شیراز - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت دوشادوش میان تشیع و اهل سنت در همه عرصه‌های خدمت به ایران است.
رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
امّت اسلامی که اکنون نمونه‌ی کوچک آن در مراسم نمادین حج دیده می شود، باید با همه‌ی وجود، به مقابله برخیزد؛ یعنی از سویی یاد خدا، کار برای خدا، تدبّر در کلام خدا، اعتماد به وعده‌های خدا را در ذهنیّت همگانی خویش تقویت کند، و از سویی بر انگیزه‌‌های تفرّق و اختلاف فائق آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ