خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
اگر وحدت میدان‌ها از بین رود، رژیم صهیونیستی به راحتی می تواند پروژه عادی سازی روابط با کشورهای عربی را پیش ببرد.
اگر وحدت میدان ها از بین رود، رژیم صهیونیستی به راحتی می تواند پروژه عادی سازی روابط با کشورهای عربی را پیش ببرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
وزارت وحدت کره جنوبی مدعی است که کره شمالی عامدانه خطوط ارتباطی بین دو کشور را قطع کرده است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وحدت و هم آوایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
اختلاف، تضاد و درگیری بین افراد و گروه‌های ضدانقلاب واقعیتی است که ائتلاف و وحدت اپوزیسیون را به سراب و رویایی دست نیافتنی تبدیل کرده است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد، چرا که وحدت رویه در دولت به ویژه بین تیم اقتصادی دولت کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود.
این مولوی اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام شهرکی فردی خیرخواه بود، حتی در ایام کرونا به اکثر بیماران کرونایی خدمت و برایشان دارو، سوپ و غذا درست و بین خانواده ها و بیماران توزیع می کرد.
سرلشکر صفوی با طرح این سوال که چه تعاملی بین ۴ مؤلفه امنیت ملی، وحدت ملی، قدرت ملی و منافع ملی وجود دارد گفت: هدف اساسی و غیرقابل تغییر هر حکومتی، هر دولت-ملتی حفظ بقا ملی، حفظ امنیت ملی و منافع ملی، حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی و حفظ ارزش‌های آن ملت و کشور است.
دیدار وزیر امورخارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
دیداروزیر امور خارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
شیراز - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد.
دیدا وزیر امور خارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
نشست هم اندیشی وزیر امور خارجه با مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ کشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیک برداشته شد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همكاری مشترك بین شركت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ كشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیك برداشته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت محکم‌تر شدن پیوندهای وحدت و محبت بین برادران شیعه و سنی را در سایه پرچم مسلمانی دانست.
وزیر خارجه مصر گفت که دولت وحدت ملی لیبی به ریاست عبدالحمید الدبیبه مشروعیت و صلاحیت امضای توافقنامه های بین المللی را ندارد.
زاهدان- وزیر کشور گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت بین اقوام و طوایف مختلف، شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را دچار خدشه کند.
وزیر کشور گفت: ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند این وحدت عمیق ما را بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه‌دار کند.
رئیس جمهور کشورمان گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
فرماندار همدان گفت: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ