همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی کروات و سابق تیم‌ملی ایران می‌گوید بهترین بازیکنان جوان کرواسی را دعوت کرده است.
بر اساس تصمیم سرمربی تیم ملی، دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر همچون هفته‌های گذشته زیر نظر کادر فنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
امیر قلعه نویی و آرش برهانی برای تماشای دیدار استقلال و هوادار به ورزشگاه آمدند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید تیمش آماده رقابت با هر حریفی در مرحله نیمه نهایی است.
بهنام احسان پور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز می‌گوید تمام بازیکنان تیمش برای دیدار با ایران آماده‌اند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، مدعی شد تیمش برای درخشش در جام جهانی کاملا آماده است.
سرمربی پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد روسیه که در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون کشتی روسیه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش آماده است تا با تمام وجود برابر اسپانیا به میدان برود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به حضورش در ایران و قبول مسئولیت فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید که شاگردان او آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ