براساس مطالعه‌ای جدید روی موش‌ها که نشان می‌دهد چگونه علامت‌های درون بدن روی رفتار‌های عاطفی تاثیر می‌گذارد، تپش سریع قلب رفتاری شبه‌اضطرابی ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که راه رفتن ۴۰۰۰ قدم نه ۱۰۰۰۰ قدم که پیش‌تر تصور می‌شد می‌تواند به طور قابل توجهی خطر مرگ به هر دلیلی را کاهش دهد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در چین تخمین زده که مرگ و میر ناشی از حملات قلبی در طول موج گرمای شدید و چند روزه می‌تواند تا ۷۴ درصد افزایش یابد. مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که حتی نوسانات معمول دما می‌تواند عملکرد کلیه، سطح کلسترول و شمارش خون را به طور نامحسوس تغییر می‌دهد. پزشکان نمی‌توانند به راحتی این تاثیرات را از بین ببرند.
به نظر می‌رسد در نهایت به پاسخی برای این معمای قدیمی دست یافته‌ایم. طبق نتیجه مطالعه‌ای تازه ممکن است ایده هوشمندانه‌ای باشد که روی نظریه اول مرغ و بعد تخم مرغ حساب باز کنیم، زیرا نشان می‌دهد که اولین خزندگان و پرندگان احتمالا فرزندان خود را به دنیا آورده اند.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
حافظه را بهبود می‌بخشد؛ مطالعات نشان می‌دهد که دوز‌های زیاد کندر ممکن است به تقویت حافظه در موش صحرایی کمک کند. با این حال، هیچ مطالعه‌ای درباره انسان انجام نشده است. کاهش حافظه و مهارت‌های تفکر که به طور معمول با افزایش سن اتفاق می‌افتد. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مصرف خوراکی کندر ممکن است حافظه حرکتی در مردان مسن را بهبود بخشد.
مطالعه‌ای که نشان می‌دهد فضانوردان زن برای ماموریت‌های اکتشافی کارآمدتر هستند، ماموریت‌های فضایی کاملا زنانه را پیشنهاد می‌کند.
آلودگی هوا با ایجاد استرس اکسیداتیو و التهاب سیستمی، فعالیت‌های الکتروفیزیولوژیک قلب را تغییر می‌دهد. مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ظرف چند ساعت به قلب آسیب می‌رساند.
کاهش وزن همواره سالم نیست. نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که کاهش وزن در افراد مسن با مرگ زودهنگام و شرایط محدود کننده زندگی مرتبط است.
مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد افرادی که به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند تا "یک هفته" پس از تشخیص این ویروس، بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ هستند.
نتایج مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تنفس چرخه‌ای در میان تمرین‌های تنفسی مختلف موثر است و بهتر از مدیتیشن ذهن آگاهی می‌باشد.
مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که سوق یافتن افراد قد کوتاه‌تر به سمت ویژگی‌های شخصیتی "تیره تر" بیش‌تر است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه بر روی یک آنکیلوسور فسیل شده نشان می‌دهد که ممکن است صدا‌های پرنده مانندی را بر زبان آورده باشد.
مطالعه‌های قبلی نشان داده‌اند که ورزش صبحگاهی با معده خالی کاهش وزن را سرعت می‌بخشد و به افزایش سطح انرژی کمک می‌کند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد رفتار مرتبط با نظافت نشان می‌دهد که غالب ترنی نخستی‌ها بر رفتار مرتبط با یادگیری احتماعی سایر افراد گروه تاثیر می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود تا آنان رفتار خود را برای مورد پذیرش بیش‌تر قرار گرفتن از سوی سایر اعضای گروه تغییر دهند.
در مطالعه‌ای نشان داده شده است که دارچین در موش‌ها توانسته باعث کاهش سطح چربی‌هـا و گلوکز خون شود.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد گرمایش اقیانوس‌ها که در نشریه Advances in Atmospheric Sciences منتشر شده نشان می‌دهد که وضعیت اقیانوس‌های ما می‌تواند معیاری برای اندازه گیری سلامت جهان باشد و با قضاوت براساس مشاهدات به روز شده درباره اقیانوس‌ها ما به یک پزشک برای ارائه راه حل و درمانی برای آن وضعیت نیاز داریم.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که بازماندگان سرطان سینه که در سطوح متوسط ورزش می‌کنند از جمله پیاده روی روزانه به مدت بیش از ۱۵ دقیقه همان مزایای بقای افرادی را که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
نتایج مطالعه‌ای که در ماه سپتامبر منتشر شد، نشان می‌دهد: اگر زنی به بیماری کووید حتی نوع خفیف آن مبتلا شود، ویروس می‌تواند به واکنش ایمنی جفت به سایر عفونت‌ها آسیب برساند و مرده‌زایی را به همراه داشته باشد.
نتیجه مطالعه‌ای که به تازگی در نشریه BMC Medicine منتشر شده نشان می‌دهد زنانی که گیاهخوار هستند بیش از کسانی که به طور مکرر گوشت می‌خورند در اواخر عمر دچار شکستگی لگن می‌شوند. برخی پژوهشگران بر این باورند که برخی از گیاهخواران ممکن است مواد مغذی کافی برای سلامت استخوان و عضله دریافت نکنند و این موضوع آنان را مستعد شکستگی استخوان می‌کند.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که خوردن وعده‌های غذایی یخ زده و غذا‌های سرد خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ