دور دوم گفتگوهای آشتی ملی فلسطین امروز چهارشنبه با مشارکت حدود ۱۴ گروه فلسطینی در الجزایر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان شمارش آرای انتخابات دور دوم پارلمانی یونان نشان می‌‏دهد که حزب حاکم این کشور با کسب نتایجی چشمگیر می‌‏تواند چهارسال دیگر حتی قوی‏تر از قبل سیاست‏ مهاجرستیزانه خود را پیگیری کند.
نمایندگان ایران در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش استاندارد به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.
فرناندو آلونسو در مورد نتایج دور تمرینی گرندپری اسپانیا اظهار نظر کرد.
موسسه پولیتیکو در نظر سنجی خود که آن را برآیند همه نظر سنجی‌ها می‌داند، نتیجه دور دوم را ۴۹ درصد قلیجدار اوغلو و ۵۱ درصد اردوغان پیش بینی کرده است
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
مرحله مقدماتی ریکرو جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین برگزار شد.
در مورد سناریوی ششم، عدم تکمیل انتخابات و ماندن اردوغان در قدرت است. به دلیل رویدادهای پر هرج و مرج قبل، حین و پس از دور دوم انتخابات، هیچ نامزدی پیروز نخواهد شد و اردوغان سرپرست خواهد ماند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
تیم داماش گیلان برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور و در نهایت صعود به لیگ یک چند بازیکن جدید بخدمت گرفت.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل می گوید دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.
نتایج بررسی گروهی از محققان نشان می‌دهد حدود یک سوم گوشی‌های دور انداخته به دلیل شارژ نشدن دور انداخته می‌شوند. البته یکی از شایع‌ترین دلیل شارژ نشدن گوشی هوشمند به کثیف بودن درگاه شارژ آن مربوط می‌شود که اکثر مواقع می‌توان با هوای فشرده آن را تمیز کرد.
پرونده دور دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای باقی مانده بسته شد.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
بنفیکا بدون شکست در 20 بازی پیش می رود و حاصل این نتایج، صدرنشنی لیگ پرتغال و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان است.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
باشگاه ایتالیایی سمپدوریا اعلام کرد سرمربی خود را به دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار در فصل جاری اخراج کرده است.
مسابقات جهانی کشتی آزاد دقایقی پیش قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
نتایج دور از انتظار کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی، لزوم توجه بیشتر به این رشته و اعزام به رویدادهای بین المللی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی را گوشزد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ