مسابقات جهانی کشتی آزاد دقایقی پیش قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید.
زمان برگزاری فینال جام حذفی را امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد کرد.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ، سنی را که انتظار می‌رود از این حرفه بازنشسته شود، تعیین کرده است.
مجمع عمومی کنفدراسیون رشته های بیلیاردی با حضور روسای ۳۷ کشور عضو و با تعیین زمان میزبانی مسابقات به میزبانی ایران برگزار شد.
مجمع عمومی کنفدراسیون رشته های بیلیاردی با حضور روسای ۳۷ کشور عضو و با تعیین زمان میزبانی مسابقات به میزبانی ایران برگزار شد.
وزیر کار با اشاره به اینکه فردا جلسه شورای عالی کار برگزار می شود، گفت: هنوز زمان تعیین دست مزد کارگران مشخص نیست.
سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.
سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در سه زمان مختلف، لیست حضور در لیگ قهرمانان را دریافت می کند.
روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت: می‌توان تصمیم دشان برای کنار گذاشتن بنزما را عجولانه دانست، چرا که بنزما در ۱۹ نوامبر مصدوم شد و زمان غیبت او، سه هفته تعیین شده بود. او تحت درمان قرار گرفت و برای استراحت به مرخصی رفت؛ اگر مربی با صبر و حوصله بیشتری برخورد می‌کرد، بنزما در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شد.
یک مقام ارشد پنتاگون ضمن تأکید بر ادامه حمایت آمریکا از کی یف مدعی شد که تعیین زمان مذاکره با روسیه به عهده خود اوکراینی ها است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد قیمت گذاری کالاهای اساسی براساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ دربی ۹۹ پایتخت را اعلام کرد.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.
حتی اگر سن خواب شما بیشتر از سن تقویمی باشد، به این معنی نیست که خطر مرگ و میر شما بالاتر خواهد بود.آدم‌هایی را می‌بینید که در ۹۰ سالگی سیگار می‌کشند و الکل می‌نوشند و از خود می‌پرسید: چطور این شخص این همه مدت زنده مانده است؟
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه امسال زمان تعیین شده برای تکمیل بازسازی و افتتاح پل ششم اهواز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ