نتایج بررسی گروهی از محققان نشان می‌دهد حدود یک سوم گوشی‌های دور انداخته به دلیل شارژ نشدن دور انداخته می‌شوند. البته یکی از شایع‌ترین دلیل شارژ نشدن گوشی هوشمند به کثیف بودن درگاه شارژ آن مربوط می‌شود که اکثر مواقع می‌توان با هوای فشرده آن را تمیز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس سند برنامه راهبردی همکاری‌های تجاری پنج ساله بین ایران و پاکستان (تا سال ۲۰۲۸)، روابط تجاری دو کشور می‌تواند تا ۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
دوران حضور آرمان رمضانی در استقلال رسما به پایان رسید و تبریز و تیم تراکتور، مقصد احتمالی او خواهد بود.
وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
حسین و هاوکار با کولبری و کارگری خرج شکم ۸ نفر را جور می‌کردند؛ پدر و مادر سالمند و خانه‌نشین و بیمار، سه برادر نابینا و ناشنوا، فلج و معلول ذهنی، یک خواهر مدرسه‌رو، همسر و فرزند شیرخوار حسین. حالا بار نان همه این‌ها به گردن یک نفر افتاده.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
باشگاه استقلال بابت مبلغ پنج میلیارد گم شده از حساب باشگاه، از مدیرعامل سابق خود شکایت کرد.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط برنامه فوتبال برتر اعلام کرد پنج میلیارد را به حساب باشگاه برنمی‌گرداند.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن پنج میلیارد تومان می توان در اغلب مناطق تهران خانه دار شد.
​مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران از افزایش سقف مبادلات مالی توسط «چکنو» تا پنج میلیارد ریال (٥٠٠ میلیون تومان) در آینده نزدیک خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تعاون روستایی تربت‌حیدریه گفت: از آغاز اجرای طرح خرید حمایتی زعفران توسط این اداره، بابت خرید ۲.۵ تن زعفران، مبلغ پنج میلیاد تومان به کشاورزان پرداخت شد
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
براساس اعلام بانک مرکزی حجم نقدینگی در پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به رقم پنج هزار و ۴۰۱ هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۷.۸ درصد رشد داشت.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
مشاور امور بین الملل و توافق نامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال حاضر حجم تجارت ایران و اتحادیه اوراسیا به پنج میلیارد دلار رسیده است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در پایان مردادماه سال جاری از 8.308.442 میلیارد ریال عبور کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
میامی- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۱۱ روستای این شهرستان گاز ندارند، گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پنج روستای پل ابریشم در نیمه دوم سال جاری گاز رسانی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ