جواد نکونام در چهار هفته ابتدایی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات در چهار جدال سخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید با درخشش مقابل نروژ در رقابت‌های قهرمانی زیر نوزده ساله‌های اروپا پرتغال را به فینال رساند.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
بانک آمریکایی گلدمن ساکس هشدار داد: در صورتی که سقف بدهی عمومی از سوی کنگره افزایش پیدا نکند، این کشور عملا از روز 9 ژوئن برابر با 19 خرداد دیگر امکان تأمین هزینه‌هایش را نخواهد داشت.
هوادار تهران در شرایطی لیگ را به پایان رساند که یک بازیکن نوزده ساله با پیراهن این تیم هت‌تریک کرد و حالا امیدوار است در نیمه نهایی حذفی فرصت بازی پیدا کند.
ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
پونفرادینا امشب دو بر صفر مغلوب لاس پالماس شد تا در رده نوزدهم لیگ ادلانته قرار بگیرد.
دوازده پاس گل در نوزده هفته؛ این آمار واقعا خارق‌العاده‌ای و شگفت‌انگیز است.
فولاد در شرایطی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که این تیم برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر، ۳ گل به خودی دریافت کرد!
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می شود که پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار آبادان احتیاج دارد.
دیدار این هفته هوادار و تراکتور از حیث رویارویی مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار با تیم سابقش موردتوجه خواهد بود؛ شجاعی نامش در جمع سرمربی‌های تراکتور در لیگ برتر وارد شده است.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای هفته نوزدهم پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که طی سه روز ادامه خواهد داشت.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای هفته نوزدهم پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که طی سه روز ادامه خواهد داشت.
وزارت صمت اعلام کرد جمع تولید خودرو در سال جاری تا پایان روز نوزدهم دی ماه ، بیش از ۹۵۲ هزار دستگاه بوده است.
پدیده نوزده ساله ورزش تنیس به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات پیش‌فصل خود از حضور در گرنداسلم استرالیا کناره‌گیری کرد.
ستاره نوزده ساله لورکوزن بالاخره بعد از 9 ماه برای تیمش در یک بازی دوستانه به میدان رفت.
تیم ملی تفنگ سه وضعیت ایران در دهمین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان در رده نوزدهم ایستاد.
تیم ملی تفنگ سه وضعیت ایران در دهمین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان در رده نوزدهم ایستاد.
روز گذشته سالگرد قهرمانی فرهاد مجیدی به همراه العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش با کادر جدید برگزار می شود و کیروش ظرف یکی دو روز آینده در تهران خواهد بود.
بیرانوند که این دو سال را در پرتغال و بلژیک سپری کرد، آخرین بار ۹۴۲ روز پیش در جریان هفته هجدهم لیگ نوزدهم و بازی تیم‌های پرسپولیس - صنعت نفت، دروازه‌اش را با پیراهن پرسپولیس بسته نگه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ