ملی‌پوش 22 ساله فوتسال ایران به عنوان جوان برتر جام ملت‌های آسیا 2022 انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
ملی پوشان هاکی چمنی بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را برابر عمان با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تیم هاکی 5 چمنی بانوان کشورمان عمان را گلباران کرد.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا مقابل تیم تایلند به برتری رسید.
النصر در کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید لیگ عربستان ناکام بود و برای دومین هفته متوالی تن به شکست داد.
تیم فوتبال استقلال که با شرایطی متفاوت و البته پرحاشیه گام در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر گذاشته بود، با پیروزی در دومین دیدار خود به جمع تیم های مدعی پرسپولیس و سپاهان پیوست.
حسین وفایی در مسابقات آزاد بریتانیا حریف آسیایی خود را شکست داد و به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کرد.
دومین شکست فولاد خوزستان در لیگ برتر فصل جاری با عصبانیت هواداران این تیم در ورزشگاه اختصاصی آنها همراه بود.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نخستین بازی خانگی خود طعم تلخ شکست را چشید.
میهمان مازندرانی موفق به گلزنی در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان شد.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
در شرایطی که اکثر نظرسنجی‌ها از پیشتازی ناچیز کمال قلیچداراوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه که مورد حمایت ائتلاف شش حزبی است و کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به دور دوم حکایت دارند، دو مرکز نظرسنجی از احتمال پیروزی اردوغان در انتخابات با اختلاف اندک خبر داده‌اند.
یافته‌های ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که رئیس جمهور کنونی ترکیه در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز خواهد شد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
طبق نظرسنجی پای صندوق های رای، قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان با پیروزی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، مجددا این سمت را عهده دار گردید.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شرایط کنونی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرد پیروز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ