تیم فوتبال استقلال که با شرایطی متفاوت و البته پرحاشیه گام در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر گذاشته بود، با پیروزی در دومین دیدار خود به جمع تیم های مدعی پرسپولیس و سپاهان پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
ملی پوشان هاکی چمنی بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را برابر عمان با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تیم هاکی 5 چمنی بانوان کشورمان عمان را گلباران کرد.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
آرش برهانی پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت در رختکن آبی‌پوشان حاضر شد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال تا تبدیل شدن ضربه یامگا به گل پیروزی بخش آبی‎‌پوشان، رفتار کاملا متفاتی با سایر اعضای تیمش داشت.
بازیکنان جوان آبی‌پوش پس از پیروزی مقابل گل‌گهر در وسط زمین ژست برنده گرفتند.
آبی‌پوشان پایتخت بازهم در یک بازی بیرون از خانه توانستند به پیروزی برسند.
بازیکنان سابق استقلال که اکنون لباس سپاهان را بر تن دارند، پیروزی برابر فولاد را جشن گرفتند.
تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.
کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
در حالی که آبی‌پوشان سیرجانی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بودند، زاهدی به داد تیمش رسید.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
آبی‌پوشان سیرجانی با کسب پیروزی خانگی برابر پرسپولیس می‌توانستند با یک بازی کمتر 27 امتیازی شوند.
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
مصاف دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، گفت: از سرمربی آبی‌پوشان انتظار می‌رود آرامش خود را حفظ کرده و با این رفتارها به تیمش ضربه نزند.
کارشناس فوتبال با بیان این که ضعف‌های فنی استقلال همچنان وجود دارد گفت: اگر آبی‌پوشان نتوانند در دیدار برابر نساجی به پیروزی برسند قطعا حاشیه های زیادی برای خودشان درست خواهند کرد.
تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ