تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال قطر با پیروزی جام ملتهای آسیا را شروع کرد.
تیم ملی برزیل با پیروزی 4-0 مقابل پاناما شروع مقتدرانه ای در جام جهانی 2023 زنان داشت.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان قطعی کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم بازی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال به پیروزی رسید.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا رسید.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین با پیروزی برابر چادرملو اردکان قهرمان لیگ فوتبال دسته یک کشور شد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.
آرسنال با کسب پیروزی چهار بر یکدو در خانه برایتون صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد.
تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با پیروزی برابر عربستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
نخست‌وزیر پرتغال بعد از پیروزی متقدرانه تیم ملی این کشور مقابل سوئیس گفت انتخاب فهرست یازده نفره تیم ملی فوتبال پرتغال دشوارتر از تشکیل کابینه است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نخستین گام خود در جام بین قاره ای را محکم برداشت.
شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند، به فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب یک پیروزی مقتدرانه مقابل چین تایپه راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی بر ترکیه صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان را قطعی کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی‌پوشان کشورمان با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ