فیلمی از جلسه کمیسیون پزشکی قانونی و پدر و وکلای مهسا امینی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران میان دو نفر از اعضای شورای شهر تهران مشاجره صورت گرفت.
بی‌بی‌سی فارسی با تقطیع فیلم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تلاش کرد تا از فضای جلسه و پرسش و پاسخ میان دانشجویان و رهبر انقلاب تصویری پرتنش و تقابلی مخابره کند.
عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
آن‌طور که رسانه‌های استانی در این باره نوشتند ماجرا به جلسه دو روز پیش شورای شهر برمی‌گردد که پس از پایان جلسه شورای شهر تبریز که به بررسی بودجه ۱۴۰۲ تبریز اختصاص داشت، بین علیرضا نوای باغبان نایب رییس شورا و جواد آقاجان‌نژاد خبرنگار باسابقه تبریزی درگیری رخ داده و فیلم آن هم بلافاصله به فضای مجازی می‌رسد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسه علنی شورا این جلسه تشکیل نشد.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی جزئیاتی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را در جلسه کمیسیون قرائت کرد و طبق گزارشات، جشنواره امسال متنوع‌تر و عمومی‌تر برگزار می‌شود.
روایت جالب پریچهر جنتی بانوی خانه‌داری که در جلسه دیروز با رهبری سخنرانی کرد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
تسنیم نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیراهن تیم ملی به اعضای شورای شهر اهدا شد.
لحظاتی از آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال قبل از سفر به قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به اتفاقات مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان بدون نتیجه به پایان رسید.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
شهرداری منطقه ۸ در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اقدام غیرمتعارف توسط یکی از کارکنان شهرداری این منطقه اعلام کرد: شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در برگزاری این جلسه نداشته است.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ