شهرداری منطقه ۸ در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اقدام غیرمتعارف توسط یکی از کارکنان شهرداری این منطقه اعلام کرد: شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در برگزاری این جلسه نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
شهردار تهران درباره تأخیر در افتتاح خط ۶ متروی پایتخت گفت: خط ۶ افتتاح خواهد شد، زمان دقیق آن توسط کارشناسان محاسبه و اعلام خواهد شد.
توضیحات زاکانی درباره دستگیری فرد بازداشت شده در دفتر شهردار به خاطره خرید اسلحه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
رئیس شورای شهر تهران درباره فیش های حقوقی توضیحاتی داد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
فدراسیون فوتبال درباره روند اشتغال دبیرکل این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران درباره اختلاس میلیاردی در این سازمان توضیحاتی داد.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس‌گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران درباره سازوکار جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران توضیحاتی داد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره موضوع مولدسازی در شهرداری ارائه داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره چگونگی مولدسازی اموال شهرداری تهران توضیحاتی داد و گفت: شهرداری برای فروش املاک خود از شورای شهر مجوز می‌خواهد.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
پرونده اتهام یکی از مدیران شهرداری مشهد پس از انجام تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این پرونده مالی است و اظهار نظرهای بیشتر در این خصوص باید توسط مقام قضایی انجام شود.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتصابات در شهرداری و واگن‌های اجاره‌ای ارائه داد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت ساخت خانه کشتی ایذه، ارائه داد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.
شهردار تهران درباره میزان خسارت وارد شده به تجهیزات و اموال شهر توضیحاتی ارائه کرد.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ