معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه نقشه‌های سه بعدی فضای زیرسطحی، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش بسیار مهمی در بهبود روند بیماری‌های مختلف دارد، زیرا برای مبارزه با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها گزینه بسیار خوبی می‌باشد و می‌توانید در برنامه هفتگی خود این غذا را تهیه کنید.
روسیه اعلام کرد که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان از تهیه نقشه راهی برای رسیدن تجارت یک میلیارد دلاری بین ایران و ازبکستان خبر داد.
فعالان میراث فرهنگی در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی درخواست کردند تا دستور تهیه طرح ساماندهی کوشک عزت آباد ابرکوه و اجرای نقشه محدوده عرصه و ضوابط این اثر صادر شود.
نقشه ژنتیکی انسان تا حد زیادی در سال ۲۰۰۳ تکمیل شد. این نقشه‌ای از مصالح مهم شیمیایی است که دی ان اِی انسان را تشکیل می‌دهند. محققان از این نقشه برای شناسایی ژن‌های دخیل در بیماری‌ها استفاده می‌کنند تا به معالجات بهتری دست پیدا کنند. این به بهبود روش‌های درمان سرطان و توسعه آزمایش‌هایی برای پیش‌بینی شروع بیماری‌های ارثی مانند بیماری هانتینگتون منجر شده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که ترکیه و سوریه باید نقشه راهی را برای بهبود روابط خود تهیه کنند.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
چین نخستین نقشه از سطح کره مریخ را منتشر کرد. این نقشه و تصاویر با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از فضاپیمای «تیان‌وِن-۱» تهیه شده است.
گروهی از دانشمندان «مؤسسه فناوری کالیفرنیا» (Caltech)، از ۱۱۰ هزار عکس گرفته‌شده با «مدارگرد شناسایی مریخ» (MRO) ناسا برای جمع‌آوری نقشه جدیدی از سیاره سرخ استفاده کردند.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دهه آینده دهه ریاضت آبی در کشور است، بر ضرورت تهیه نقشه راه و الگوی برون رفت از بحران آب تاکید کرد.
رئیس سازمان نقشه برداری تهیه نقشه فرونشست زمین را از دستاورد‌های این سازمان در خصوص فرونشست ذکر کرد و یادآور شد: فرونشست در همه مناطق دنیا ایجاد می‌شود، ولی نرخ فرونشست زمین در کشور با بیشینه بالای ۲۰ سانتیمتر، ۵ برابر متوسط دنیا است.
بابایی تهیه نقشه و اجرای حدنگاری و صدور اسناد مالکیت دولتی بویژه در استان‌های شمالی کشور را از اولویت‌های سازمان ثبت اعلام کرد.
فیلم‌های «در آغوش درخت» به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی بابک خواجه پاشا، «غریب» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی، «وابل» به تهیه کنندگی سپهر سیفی و کارگردانی تورج اصلانی و «گل‌های باوارده» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مهرداد خوشبخت رونمایی خواهد شد.
عضو هیات مدیره انجمن گردشگری معلولان از تلاش این انجمن برای تهیه نقشه راه گردشگری معلولان خبر داد و گفت: در نظر داریم، مشکلات سفر معلولان را اولویت بندی کنیم.
بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که میان سازمان ثبت و بنیاد مسکن منعقد شده هزینه تهیه نقشه و سند مالکیت برعهده سازمان ثبت است و از هیچ روستایی هزینه دریافت نمی کنیم.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
یک ماهواره تولید انگلیس می تواند نقشه ای سه بعدی از جنگل های زمین فراهم می کند تا میزان کربنی که در آنها وجود دارد و همچنین تاثیرات جنگل زدایی بر تغییرات آب و هوایی سنجیده شود.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به افسر پرونده گفت: من نزد دوستانم بلوف زدم که خودرو پژو ۲۰۶ دارم و آن‌ها هم قصد داشتند تا خودروی مرا ببینند! از سوی دیگر هم می‌خواستم یک فیلم دوربین مخفی تهیه کنم تا آن را برای دوستانم بفرستم به همین خاطر نقشه سرقت مسلحانه با سلاح قلابی را طرح کردم و آن را به اجرا گذاشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ