برای تشریح ملموس شرایط عجیبی که تیم ملی در آن گیر کرده، همین بس که بعد از شکست برابر انگلیس، عده‌ای از هواداران فوتبال در ایران به خوشحالی‌کردن پرداختند. این فضای متفاوت به جای انکار و تکذیب، نیاز به درایت بیشتر دارد تا تیم ملی که بسیاری در فضای مجازی آن را به فاصله‌گرفتن از تیم مردم متهم کرده‌اند، دوباره مردمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
تعجب‌برانگیزترین بخش انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت‌های روز گذشته وزیر و ماموریت ویژه وی به معاونش برای پیگیری این موضوع است.
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
فلسطینی‌های حاضر در قطر شب گذشته با حضور در میان تماشاگران ایرانی، حمایت خودشان را از تیم ملی ایران در بازی با آمریکا اعلام کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا پیروزی تمام مردم است.
رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال، گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.
فیلمی از شادی و خوشحالی مردم استان قم را به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
اهواز - مردم اهواز بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در خیابان‌های این شهر به جشن و پایکوبی پرداختند.
تصاویری از شادی مردم تهران پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
اهواز - مردم اهواز بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی کردند.
نظرسنجی از مردم درباره تیم ملی در جام‌جهانی
اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است، اما انتشار عکس‌ها و نقل قول‎‌هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می‌کند و دغدغه‌شان را سکه‌های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می‌داند، موضوعی است که می‌توانست در فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی‌پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدفمان در جام جهانی شاد کردن مردم ایران است.
کیش- وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.
نشریه بیلد امروز گزارش داد که استقبال مردم آلمان از خرید پیراهن تیم ملی این کشور بسیار اندک بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تمرکزش بر روی آماده‌سازی پرقدرت این تیم برای حضور در جام‌جهانی است گفت: مردم ایران بهترین پاسخ را به کمپین حذف تیم ملی از جام‌جهانی خواهند داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران از مردم بابت باخت به ژاپن عذرخواهی کرد.
آق قلا- رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: توقع مردم ایران این بود که یک مربی باتجربه و قوی تیم ملی را هدایت کند.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
محمدطاهر وادی از مردم و هوادارن والیبال درخواست کرد که حمایت حداکثری را از تیم ملی انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ