امیرعلی صادقی یک بار دیگر در دیدارهای تدارکاتی استقلال موفق به گلزنی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
در این مطلب آنچه در این ایام در اقتصاد جهانی گذشت و پیش بینی می گردد رخ دهد و تاثیرات آن را بخوانید. همچنین عملکرد و قیمت بازار نفت و طلا نیز مورد بررسی ریزبینانه قرار گرفتند.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
دکلن رایس معتقد است که انگلیس در دو بازی اخیر خود در جام جهانی بی‌نقص بوده است اما احساس می‌کند که اعتباری را که شایسته آن است دریافت نمی‌کند.
پیشکسوت فوتبال ایران عملکرد بد تیمی را به عنوان علت باخت به انگلیس مطرح کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت و گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر پیش رو داریم.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با عملکرد درخشان خود نقش پررنگی در موفقیت سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم داشته است.
برنامه «رو در رو» درگفتگو با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی درخصوص ساخت مسکن و ساماندهی بازار مسکن می پردازد.
فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای سخت و سطح بالایی را در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش رو داریم و انتظارم از اعضای تیم ملی ارائه بهترین عملکرد در این مسابقات است.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای سخت و سطح بالایی را در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش رو داریم و انتظارم از اعضای تیم ملی ارائه بهترین عملکرد در این مسابقات است.
دروازه بان تراکتور معتقد است که این تیم در فصل پیش رو، عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ قبل خواهد داشت.
بانک شهر اعلام نمود این بانک نسبت به اقاله املاک سنوات 93 تا 96 اقدام نموده که موجب شناسایی زیان انباشته گردیده است.فلذا در خصوص راه های برون رفت از مشمولیت ماده 141 اقدام نموده و گزارش هیأت مدیره و نتایج حاصل از عملکرد نشان دهنده روند رو به رشد بانک است
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با «تابناک»، به تشریح دغدغه‌های این صنعت در رویکرد به سوی برق "خودتامین" پرداخت و برنامه های مدیریت مصرف صنایع در سال جاری را علی رغم محدودیت شدید منسجم تر توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ