گلر سابق استقلال در چهارمین بازی خود با لباس پیکان با وجود عملکرد خوب موفق به ثبت کلین شد نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
شهریار مغانلو و افسانه چترنور که در طول فصل گذشته عنوان خانم و آقای گلی رقابت‌های فوتبال ایران را از آن خود کردند، هر دو متولد استان زنجان هستند!
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش به دنبال تداوم جاه طلبی های خود در اروپاست.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
گلر ذوب‌آهن در روز نمایش درخشان خود در شهرآورد اصفهان دو بار تسلیم حریف شد اما نمایش او در یاد هواداران تیمش می‌ماند.
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از ورود به زمین در دقیقه 68 نتیجه مسابقه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.
اگر گل دقیقه ۲۰ ترابی به ثمر می‌نشست، او تبدیل به اولین بازیکن دربی می‌شد که در فاصله دو دقیقه یک گل می‌سازد و یک گل می‌زند، اما این ضربه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
ایران با وجود اینکه مثل ژاپن و عربستان دو‌‌بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد اما به جای شگفتی، یک‌ شکست سنگین نصیبش شد.
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی مقابل مس کرمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
تراکتور امشب به مراتب نمایش بهتری نسبت به دو بازی قبلی داشت اما با وجود برگرداندن بازی دو بر صفر در خانه فولاد، بدشانسی آورد و در دقایق تلف شده گل سوم را خورد.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.
روبل روسیه مرز ۶۰ در برابر دلار را شکست، در برابر یورو نیز افزایش یافت و پس از نوسانات در جلسات اخیر، ضررهای قبلی را معکوس کرد زیرا بازار همچنان منتظر به‌روزرسانی در مورد مداخلات ارزی بود.
هزینه جرم در کشور پایین است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ