نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته اول مرداد بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
ویرون گرند اسپرت ویتس بدون سقف نشان می‌دهد که تخصص مهندسی بوگاتی چقدر بی‌نظیر است. هرچند وقتی سقف جدا شود توزیع وزن کاملاً متفاوت خواهد بود، اما خودرو پایدار می‌ماند و به همان سرعت زمانی که سقف بسته است شتاب می‌گیرد. بوگاتی با ویرون گرند اسپرت ویتس ثابت کرد که می‌توان یک هایپراسپرت روباز با قدرت و پرفورمنس بسیار بالا ساخت که رانندگی بسیار پویا و راحتی داشته باشد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به خدمهٔ تانکی که ماه ژوئن در جبههٔ زاپروژیا توانست به‌تنهایی و بدون آسیب‌دیدن، ۵ خودروی زرهی و ۲ تانک اوکراینی را منهدم کند.
در این مطلب ویدئویی از یک خودروی خاص که بدون نیاز به برق و گاز و بنزین کار می‌کند را ببینید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ماجرای تحویل بدون نوبت خودرو از خودروسازها در آموزش و پرورش را تشریح کرد.
رحیمی جهان آبادی از هیات رئیسه مجلس خواستار اعلام اسامی همه نمایندگان دریافت کننده خودرو شاسی بلند بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه شد.
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اشخاص حقیقی می‌توانند بدون داشتن کارت بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کنند. همچنین عمر خودروهای کارکرده وارداتی در محدوده ۵ سال قرار دارد.
مصباحی مقدم با تأکید بر اینکه ایراد هیئت عالی نظارت مجمع به مصوبه واردات خودرو شکلی است و مجمع به‌هیچ‌وجه با اصل واردات خودرو مخالفتی ندارد، گفت: دولت این اختیار را دارد که بدون اخذ مجوز از هیچ یک از مراجع از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام آیین‌نامه واردات خودرو را تدوین و اجرایی کند و هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در همین راستا نیز دوربین‌های جاده‌ای تنظیم شده و اگر خودرویی فاقد بیمه معتبر باشد از سوی دوربین‌ها جریمه خواهد شد. همچنین ماموران پلیس نیز در صورت مشاهده خودروی بدون بیمه یا بیمه نامه منقضی شده نسبت به جریمه آن اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن ۱۷ خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل توسط عوامل هلال احمر این شهرستان خبر داد.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
عبدالمجید اجتهادی گفت: علاقه‌مندان تا دوازدهم مهرماه وقت دارند که پیشنهاد خود را ارائه دهند،بازدیدها هم بدون مشکل در حال انجام است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، قیمت خودرو برقی را به دلیل سطح تکنولوژی و فناوری، بالاتر از خودرو بنزینی دانست و گفت: در تمام دنیا برای حفاظت از محیط زیست، به خودرو برقی یارانه اختصاص می‌یابد و سبب به صرفه بودن مصرف آن برای مشتری نسبت به خودرو بنزینی می‌شود.
«ارائه تسهیلات» یا «زمین» یا مثلا «حضور بدون نوبت در قرعه کشی خودرو» یا «حاشیه امن داشتن برای قرار نگرفتن در تعدیل نیرو» یا همچنین در نوبت استخدام قرار گرفتن، همه احکامی هستند که در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دیده می‌شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ