رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل جمعیت خودور‌های وارد شده به استان در شهر‌های کنگاور، بیستون و اسلام آباد غرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرز‌ها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرز‌ها نباشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه زاهدان صبح سه شنبه در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار می شود.
زاهدان- تصاویر شهدای پلیس راه زاهدان منتشر شد.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
یک دستگاه تریلر به دلیل نقص فنی در سیستم ترمزها از کنترل راننده خارج شد و با ۱۲ خودرو پارک شده در مقابل پلیس‌راه یاسوج برخورد کرد.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
به منظور تعمیر سیستم‌های روشنایی محور هراز حد فاصل تونل سد تا امام زاده هاشم، این محور از ساعت ۲۲ شب تا ۶ صبح روز بعد روز‌های دوشنبه و سه شنبه مسدود است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از راه اندازی گشت هوشمند توسط پلیس خبر داد.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
سرگرد احمدی خاطرنشان کرد: از شروع برف سنگین از محدوده، ولی آباد تا گچسر تیم‌های امدادی و پلیس راه و راهداری در صحنه حضور دارند تا خودرو‌ها را از محور خارج کنند.
هادیانفر با بیان اینکه از این پهپاد‌ها برای رصد و پایش جاده‌های طویل در استان‌هایی مانند کرمان، فارس و ... استفاده می‌شود، گفت: این پهپاد‌ها چند کار را انجام می‌دهند، اول اینکه اقدام به پایش جاده‌ها کرده و گزارش آن را برای پلیس ارسال می‌کنند. اقدام دوم اعمال قانون و جریمه خودرو‌های متخلف است، این پهپاد‌ها خودرو‌های دارای سرعت غیرمجاز و دیگر تخلفات حادثه‌ساز را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به پلیس راه و ماموران مستقر در راه‌ها مخابره می‌کنند و ماموران نسبت به توقیف و اعمال قانون آن‌ها اقدام خواهند کرد.
تبریز- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
زاهدان- فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر واژگونی یکی از خودروهای همراه استاندار سیستان و بلوچستان، در مسیر زابل به زاهدان چهار نفر مجروح شدند.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح زمستانی از بیست و سوم آذرماه به صورت رسمی در ۱۱ گردنه برف‌گیر کشور آغاز خواهد شد، گفت: از مردم انتظار داریم که در این طرح یاری‌گر پلیس باشند.
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
فرمانده پیشین پلیس راه کشور با انتقاد نسبت به تناقض موجود در موضوع موتورسواری زنان گفت: این مورد متناقضی است که در کشور ما زنان می‌توانند ترک موتورسیکلت بنشنینند، اما نمی‌توانند راننده آن باشند. این یک کج‌سلیقگی بوده که باید اصلاح شود. این موضوع از جهات مختلف به ترافیک شهری و همچنین وضعیت اقتصادی مردم کمک خواهد کرد. استفاده از موتورسیکلت باعث کاهش تعداد خودرو‌های شخصی و به‌تبع تعدیل شرایط ترافیکی شهر خواهد شد. فراتر از همه این موارد، موتورسواری حقی است که بسیاری از زنان که به آن علاقمند بوده‌اند از آن محروم شده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
رئیس پلیس راه گفت: در استان‌های لرستان و کرمانشاه از ورود خودروهای شخصی جلوگیری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ