نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص نامناسب بودجه هلال احمر، این جمعیت را با بحران امکانات لجستیکی مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
باران‌های سیل آسا به دنبال خشکسالی طولانی‌مدت، خیابان‌های اسپانیا را به رودخانه‌هایی تبدیل کرد که خودروها و تعدادی از عابران پیاده را در آب فروبرد.
بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده است که براساس آن دو تیم پیکان و سایپا که زیرمحموعه شرکت‌های خودروسازی هستند برای بهتر شدن شرایط اقتصادی و هوادارای ادغام شوند.
بندرترکمن- بارش باران طی روزهای اخیر در بندرترکمن سبب آبگرفتگی معابر شهری شده و عبور و مرور خودروها و شهروندان را دچار اختلال کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
ریزش باران سمی در اوهایو منجر به پوسته شدن رنگ روی خودرو‌های این منطقه شده است.
تهرانی‌ها طی ۳۲روز اول زمستان، ۲۱روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. ۱۵درصد از مرگ‌های سال۹۶ پایتخت - سالی با آلودگی کمتر از الان- ناشی از هوای سرطان‌زا بود.
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به بحران فرسودگی خودروهای جاده ای که در نتیجه منجر به مصرف بالای سوخت می شود گفت اگر تولید داخل پاسخگوی جابجایی ناوگان فرسوده نبود، به واردات رو می آوریم.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
منابع سعودی از  بارش شدید باران در عربستان خبر دادند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اشاره کرد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب و خسارات، اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، لایروبی و پاک‌سازی نهرها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد، آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو و غیره جهت مقابله با بحران را توصیه می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ