فرمانده گروه واگنر اعلام کرده که این گروه همچنان توانایی پیشروی در منطقه باخموت اوکراین را خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به شورش فرمانده گروه واگنر علیه رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که دست‌های آمریکا و کشورهای عضو ناتو در طرح ریزی این شورش نمایان است.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه تاکید کرد که تلاش گروه واگنر برای به راه انداختن جنگ داخلی در این کشور شکست خورده است.
رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
کنعانی تاکید کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تائید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال اینگونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
وزرای اقتصاد و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای گروه هفت بر تداوم حمایت از کی‌یف «تا هر زمان که طول بکشد»، تاکید کردند.
وزرای خارجه کشورهای موسوم به گروه هفت با انتشار بیانیه‌ای مشترک بر حمایت مالی و تسلیحاتی اوکراین و حفظ تحریم‌ها علیه روسیه تأکید کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد تحقیقات بین المللی با حضور مسکو می تواند علت اصلی انفجارهای نورد استریم را شفاف کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
روی صفحه‌ای نزدیک به پشتِ کتاب، یک دعایِ دست‌نویس از نقطه‌نظر یک زن نوشته شده: «معنایش این است که این کتاب مدت کوتاهی پس از اتمام، توسط یک زن یا گروهی از زنان استفاده می‌شده. هاجکینسون عقیده دارد این خطوط و نقوش بر قسمت‌های الهام‌بخشِ کتاب تاکید دارند. «این خطوط و نقوش به صورت آگاهانه و عمدی توسط خواننده‌ای که سرگرم خواندن کتاب بوده خلق شدند. بعید است صرفاً خط‌خطی یا نقاشی باشند.»
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
سال ۲۰۱۴ سازمان بهداشت جهانی در تعریف خشونت اعلام کرد: استفاده آگاهانه از زور، قدرت، تهدید یا به کارگیری واقعه زور علیه خود، دیگری، گروه یا جماعت که نتیجه آن آسیب، مرگ یا زیان روانشناختی رشد نکردن و محرومیت است.» این تقریبا تعریفی مورد توافق است و روی برخی مفاهیم تاکید خاص دارد؛ مانند استفاده آگاهانه از زور یا قدرت علیه خود یا دیگری و حتی یک جماعت.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
گروه ۷ در بیانیه ای بر ضروت بازسازی اوکراین و تداوم حمایت های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از این کشور تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم اجرای دقیق توافقات میان تهران و مسکو گفت: منافع دولت‌ها و ملت‌های ایران و روسیه در گرو تلاش برای اجرایی شدن توافقات صورت گرفته میان دو کشور است.
رهبر کودتاچیان بورکینافاسو "ابراهیم ترائوره"، یکی از کاپیتان‌های ارتش این کشور است. ترائوره تاکید کرد، گروهی از افسران که به روی کار امدن دامیبا در ژانویه سال جاری میلادی کمک کرده بودند، تصمیم گرفتند تا رهبرشان را به خاطر عدم توانایی‌اش در برخورد با افراطگرایان برکنار کنند.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در عراق تاکید کرد که اصلاح قانون انتخابات این کشور در گرو توافق روسا و رهبران گروه های سیاسی است.
سفیر روسیه در افغانستان تأکید کرد حذف فیزیکی سرکرده القاعده راه‌حل مبارزه با تروریسیم نیست، چون افراد این گروه می‌توانند به گروه‌های تروریستی دیگر مانند داعش بپیوندند.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.
تاکید مسئولان استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت های گروه بهمن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ