جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف و نیرو‌های جبهه انقلاب باید تا زمان انتخابات تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترویج این سه‌گانه به کار بگیرند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابیگری انتقاد کرد و گفت: نباید بگذاریم که جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند و انقلابی‌ها را در مسائل سیاسی فاقد عقلانیت و اخلاق معرفی کنند و با ذبح مسائل کلان و ملی به پای منافع شخصی و حزبی، رفتار‌های سهم‌خواهانه از خود نشان دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تهران گفت: امسال ۱۳۰۰ موکب مردمی در خیابان انقلاب و خیابان آزادی مستقر می‌شوند.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده‌ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.
شهید عبدالخانی در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به‌عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه رفت.
شهید عبدالخانی در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به‌عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه رفت.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامید سازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور را باید از وابستگی به دلار نجات داد، گفت: صدمه دیدن معیشت مردم، سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز مخدوش می‌کند.
سردار رمضان شریف: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت.
سردار قاآنی به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشور‌های منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، اشاره کرد و افزود: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشتند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است. دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را بکار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
مشهد ـ جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه در خصوص اغتشاشات اخیر، بر لزوم تفکیک آشوبگران از فریب خوردگان تاکید کرد.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ