رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به ساحت قرآن کریم در این کشور کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم در این کشور کرد.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
سخنگوی دولت گفت: اهانت به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان و سایر اقدامات ضدبشری، تسریع مسیر انحطاط حقوق بشر غربی است.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا با اشاره به هتاکی به قرآن کریم در دانمارک و سوئد، گفت: ما اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی توهین به مقدسات خود را تحمل نمی کند، گفت: کشورهای اسلامی باید به سوئد و دانمارک بفهمانند که تکرار این هتاکی ها به تحریم آنها منجر خواهد شد.
یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، جمعی از دانش آموزان تهرانی، سه شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
بعد از اقامۀ نماز جمعه امروز ۲۳ دی در تهران، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، دخالت دولت‌های غربی و بویژه فرانسه، آلمان و انگلیس در امور داخلی ایران را محکوم و از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر انقلاب ابراز انزجار کردند
بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.
وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
رئیس جمهور گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آنها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را وحشی گری فرهنگی دانست و آنرا روی دیگر سکه حمایت دولت فرانسه از منافقین ارزیابی کرد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است. دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را بکار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام را محکوم کرد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ