سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده‌ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند. هم سلول کردن نوری با یک زندانی دارای اختلالات روحی و روانی از جمله این اقدامات است.
بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد او با اقدامات پزشکی از این هفته بار دیگر در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد و مشکلی برای دیدار با مس کرمان نخواهد داشت و در صورت صلاح‌دید کادرفنی قادر به همراهی سرخپوشان خواهد بود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور بررسی اقدامات انجام شده در حوزه ثبت اسناد و املاک کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شدت هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها که آخرین مورد آن یورش بن گویر به محوطه این مکان مقدس بود را محکوم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به تشریح آخرین اقدامات قوه قضاییه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ۹۴ متهم پرونده آمریکایی هستند.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید توئیتر با اخراج انبوهی از کارمندان و اقدامات دیگر آرام آرام این شبکه اجتماعی را به لبه پرتگاه نابودی سوق می دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: پرونده در شرف تصمیم نهایی است. در این فاصله در جمع بندی اگر عناوین اتهامی دیگری مطرح شود مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و اگر ثابت شود اقدامات مجرمانه‌ای انجام دادند قطعا رسیدگی خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خوی برای بازسازی مناطق زلزله زده توضیحاتی ارائه داد.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:بیش از یک ماه از بازداشت تعدادی از عکاسان مطبوعاتی می‌گذرد. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در راستای وظیفه خود در جهت پیگیری وضعیت همکاران خود، لازم می‌داند که آخرین شرایط این همکاران و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: دومین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل شده است و صد میلیون مترمکعب آب از تصفیه خانه‌های شهرهای تبریز و ارومیه رها شده است.
دادستان تهران اعلام کرد: متهمان این پرونده که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، با زحمات و تلاش شایسته همکارانم در دستگاه قضائی و حضور معاون دادستانی تهران در محل وقوع حادثه و همچنین و اقدامات مأموران انتظامی، دستگیر شدند.
مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما برای اقدامات جدی و واقعی باید کار کنیم و از گفتگو‌های بی‌مایه دوری کنیم، چراکه عراق نیازمند عمل است نه حرف. مردم بسیار تمایل به اصلاح واقعی دارند که آن‌ها را از رنج‌هایشان نجات دهد.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ