جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
در این تصویر که توسط مریخ نورد کنجکاوی گرفته شده است، برآمدگی‌های عجیب میخ‌مانندی به چشم می‌خورد. ناتالی کابرول اخترزیست‌شناس ناسا آن را عجیب‌ترین سنگی می‌داند که در ۲۰ سال مطالعه مریخ دیده است.
مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی، مهمانی‌ها و فستیوال‌های باشگاه آلپاین استفاده می‌کرد. این «کمپر سوسکی» به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه‌ای شکل، خاطرنشان می‌کند که موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر  این خودرو خیلی خوب کار می‌کند. البته ماشین نیاز به معاینه فنی دارد.
براساس گزارش روزنامه اطلاعات ۲ مرداد ۱۳۵۲ این مرد که سرپرستی یک خانواه شلوغ را برعهده داشته، صبح‌ها در حاشیه خیابان‌ها از رهگذران اجناس دست دوم را یا می‌خریده و یا با اجناس نوی ارزان تعویض می‌کرده.
بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
این قورباغه که تصویر آن را می‌بینید، ۲۰۰ گرم وزن دارد و یکی از عجیب‌ترین غذاهای این رستوران تایوانی است.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
یک اسلحه فروشی در آمریکا؛ 10 درصد تخفیف ویژه معلمان عزیز!
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیمای اکس یعنی شکستن دیواره صوتی دست یابد.
تصویری نه چندان مناسب از حضور زنان در ورزشگاه آزادی منتشر شده است.
تصور می‌شود جمجمه Kabwe جمجمه یکی از اعضای اولیه گونه هومو هایدلبرگنسیس باشد و عمر آن حدود ۳۰۰۰۰۰ سال تخمین زده می‌شود. این جمجمه بزرگ با ظرفیت جمجمه‌ای معادل انسان امروزی تقریباً ۱۳۰۰ سانتی متر مکعب بوده‌است.
طبق سرشماری‌های صورت‌گرفته در طبیعت، ۸.۷ میلیون گونه جانوری در جهان وجود دارد که شامل ۶.۵ میلیون گونه در خشکی و ۲.۲ میلیون گونه در آب‌هاست؛ هرچند که بسیاری از دانشمندان می‌گویند احتمال دارد رقم واقعی بیش از اینها باشد.
انتشار یک عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
عجیب‌ترین راه‌ها و خیابان‌های جهان را بشناسید. این خیابان‌ها به نوعی با همه خیابان‌ها متفاوت هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.
«خانه» می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک «چهاردیواری مسقّف» باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید.
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
مهندسان پورشه موتور ۳.۲ لیتری پورشه ۹۱۱ کاررا را در این ون جا دادند و سیستم انتقال قدرت آن را عوض کردند و علاوه بر آن سیستم تعلیق و ترمزهای این ون استثنایی را به روز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ