وزیر کشور با بیان اینکه زیست عفیفانه باعث این اندیشه است، گفت: حتی کودکان هم در ایران به مسایل سیاسی آگاهی دارند. دشمن در جنگ ترکیبی به حوزه عفاف و حجاب نظر دارد. از این رو در وهله نخست به دنبال رفتار انفعالی ما است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، رسانه‌های معاند به گونه‌ای فضاسازی کردند که سیاستمداران غربی دچار اشتباه محاسباتی شدند.
وزیر خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص دست نداشتن در شورش گروه نظامی «واگنر» را غیر واقعی دانست.
وزیر کشور با اشاره به عدم تاثیر fatf در مبارزه با پولشویی و مواد مخدر به دلیل عملکرد کشورهای غربی گفت:باید با منافع اقتصادی قاچاقچیان مقابله شود.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور برای تضمین امنیت این کشور هر کاری انجام می‌دهد.
ارومیه - وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه از نمایشگاه صنایع دستی استانهای شمال غرب کشور در ارومیه بازدید کرد.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
وزیر کشور ترکیه، آمریکا و رسانه‌های غرب را به دستکاری و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ روی آنکارا متهم کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اگر این کشور در تحریم روسیه مشارکت کند، غرب خسارات ناشی از آن را به آنکارا نمی‌پردازد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: دفاع این کشور از مرزهایش به تجهیزاتی بستگی دارد که از سوی کشورهای غربی راهی اوکراین می شود.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که تهدیدها علیه امنیت ملی این کشور از جانب غرب، با تمام قوا خنثی خواهد شد.
وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بحرانی این کشور پس از زلزله، خواستار رفع تحریم های غرب علیه کشور خود شد.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی نشان از اوج انحطاط و استیصال غرب در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و مرجعیت سیاسی و دینی رهبر معظم انقلاب است.
نخست وزیر روسیه تاکید کرد این کشور با رشد بخش های مختلف خود، توانسته اقتصاد خود را در میانه تحریم های غرب حفظ کند.
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
وزیر دفاع روسیه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و در حضور رئیس‌جمهور این کشور ضمن ارائه گزارشی درباره تحولات جنگ در اوکراین تأکید کرد کشورهای غربی به دنبال طولانی‌کردن جنگ هستند.
وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.
وزیر دارایی روسیه اعلام کرد این کشور توانسته راهکار مقابله با تحریم های غرب را پیدا کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که این کشور به مداخله غرب در جنگ اوکراین پاسخ خواهد داد هرچند رویارویی با ناتو در جهت منافع مسکو نیست.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
نخست وزیر روسیه تاکید کرد که این کشور باید مراقب اقدامات غرب برای خارج کردن روسیه از بازارهای جهانی باشد.
وزیر خارجه ترکیه گفت کشورهایی در غرب وجود دارند که خواهان ادامه جنگ اوکراین هستند، از جمله ایالات متحده و برخی دیگر از اعضای ناتو.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ