این پهپاد با بال‌های جمع‌شونده از تیوب‌های مخصوص شلیک می‌شود و کاربر از راه دور با استفاده از مانیتور دستگاه کنترل پهپاد را به سمت هدف هدایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
روسیه در توسعه جنگنده‌های نسل پنجم از سایر کشورهای جهان جلوتر است و نزدیک ترین رقیب آن، کره‌جنوبی با برنامه KF-۲۱ است.
اگر قصد خرید یک لپ تاپ خارق‌العاده برای لذت بردن از گیم‌های مختلف را دارید، در این مقاله با معرفی قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.
از یک طرف گلکسی رینگ پر از قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام خواهد بود و احتمالا در برخی موارد هم دقت بیش‌تری از گلکسی واچ‌ها خواهد داشت. اما از سوی دیگر باید در نظر گرفت که این محصول نمی‌تواند مثل ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های غیرمرتبط با تناسب اندام پشتیبانی کند.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
A-۵۰ یکی از اجزای حیاتی نیروهای هوافضای روسیه (RuAF) است که قابلیت‌های نظارت، فرماندهی و کنترل دوربرد و هشدار اولیه تهدیدات هوابرد را ارائه می‌کند.
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.
Occultus در زمان ایجاد خود، توجه گسترده دانشمندان و مخترعان را به دلیل قابلیت‌های بی نظیر خود در مقایسه با سایر ربات‌های عصر خود به خود جلب کرد. علاوه بر این که یک شگفتی تکنولوژیکی است، همچنین به عنوان یک تأثیر مهم بر هوش مصنوعی مدرن عمل کرد و الهام بخش دیگران برای دنبال کردن نوآوری و پیشرفت بیشتر در این زمینه بود.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از ایموجی به عنوان تصویر پروفایل و همچنین ترجمه کل چت‌ها برای کاربران پریمیوم روبه‌رو هستیم.
تلگرام آخرین به‌روزرسانی خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جذابی مانند تار کردن (Blur) تصاویر و ویدیوها، ابزار جدیدی برای پاکسازی حافظه کش، ابزار‌های نقاشی جدید و مخفی‌کردن اعضای گروه‌ها می‌شود.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
پورشه به تازگی از خودروی جدید 911 GT3 RS رونمایی کرده است. به‌روزرسانی‌های قابل توجه در سیستم‌های خنک‌کننده و آیرودینامیکی این خودرو، قابلیت‌های بسیاری را برای این خودرو به ارمغان آورده است.
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ