برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
مهراد در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی تشکیل سنگ را تسریع و چه موادی از ایجاد آن جلوگیری می‌کند؟»، گفت: کمبود پروتئین باعث ایجاد سنگ مثانه به ویژه در کودکان می‌شود؛ ضمن اینکه خوردن نمک زیاد، املاح زیاد و مصرف کم آب باعث ایجاد سنگ می‌شود.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
در صورتی که ضد آفتاب بیشتر از حد معمول چسبناک یا آبکی شود، به نظر می‌رسد که فاسد شده است.
«در شرایط کنونی شانس احیای روابط ایران و مصر به شدت بالاست. این مساله مخصوصا با توجه به این بیان می‌شود که سیاست عمانی‌ها، نوعی سیاستِ مخفی است و تا زمانی که به نتیجه نرسند، مقام‌های عمانی تحرکات خود را عینی و آشکار نمی‌سازند. در عین حال، فعالیت صریح و آشکار مقام‌های ارشد عمانی به ویژه سلطان این کشور و موضع گیری‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد احیای روابط با مصر نیز همگی گواهی روشن بر این ادعا هستند که چشم انداز احیای روابط ایران و مصر بسیار روشن است».
کم آبی جدی بدن می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، کلیوی، خستگی، سردرد، مشکلات پوستی، و مشکلات مثانه شود. حتی ثابت شده که نوشیدن آب در اوایل صبح بسیار بهتر از قهوه و سایر نوشیدنی‌ها منجر به کنترل فشار خون می‌شود. آب میوه‌های مختلف و نوشابه‌های سودا به هیچ وجه نمی‌توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است اما این صدرنشینی تنها دلیل امیدواری شاگردان یحیی به کسب جام قهرمانی نیست.
نشانه‌های قرنیه آسیب‌دیده شامل حساسیت به نور، تاری دید یا کاهش بینایی، دوبینی، التهاب، سردرد، چشم‌درد، خستگی و حالت تهوع است.
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه عفونت مالاریا به طور کلی با علائم و نشانه‌هایی مانند تب، لرز، سردرد، تهوع و استفراغ یا درد و خستگی ماهیچه بروز می‌کند، اظهارداشت: لرز اولین علامت ابتلاء به این بیماری است، در ادامه تب و تعریق هر ۲۴ یا ۴۸ ساعت یکبار سیکل معمول این بیماری به حساب می‌آید.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
روزنامه القدس العربی به افول روزافزون قدرت منطقه‌ای آمریکا از یک‌سو و افزایش قدرت و تأثیرگذاری ایران در منطقه در کنار گسترش توانمندی‌های نظامی گروه‌های مقاومت دربرابر اسرائیل اشاره کرد.
رئیس جمهور گفت: نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت آشکار شده است.
وقتی هوا گرم‌تر است، بدن شما می‌تواند رطوبت بیشتری را از طریق تعریق از دست بدهد حتی اگر احساس نکنید که عرق می‌کنید. کم‌آبی بدن در صورت شدید شدن می‌تواند خطرات جدی برای سلامتی به‌همراه داشته باشد. کم‌آبی می‌تواند باعث خستگی، کاهش انرژی و سردرد شود. یکی از مزایای نوشیدن آب کافی این است که ممکن است به شما در جلوگیری از پرخوری کمک کند. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا گاهی اوقات به فرونشاندن برخی از نشانه‌های گرسنگی کمک می‌کند.
هلال احمر نشانه‌های کاهش هوشیاری در حین رانندگی را بیان کرد.
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
در اینجا نشانه‌هایی برای والدین آورده شده است تا به آن‌ها یادآوری کند زمان مناسب برای استفاده‌ی کودک از لگن یا قصری فرا رسیده است.
سرطان روده بزرگ جزو ۱۰ سرطان شایع در کشورمان است. نشانه‌های بروز سرطان روده‌ بزرگ شامل تغییر در عادت اجابت مزاج و بروز اسهال یا یبوست،وجود خون در مدفوع،یرقان و زردی و ضعف و خستگی دایمی است.
دارو‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی علائم پارکینسون را در فرد بهبود بخشند. در حالی که این بیماری قابل درمان نیست، جراحی ممکن است به تنظیم عملکرد مناطق خاصی از مغز و بهبود علائم این اختلال کمک کند.
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: بیمار و پزشک باید نسبت به حساسیت‌های دارویی آگاه باشند.
نشانه‌های سویه XBB تفاوت زیادی با گونه‌های قبلی امیکرون ندارد یعنی همان نشانه‌های سویه‌های قبلی مانند تنگی نفس، سنگینی سینه، بدن درد، سردرد، احساس کلافگی، تب و لرز و در مواردی هم اسهال و استفراغ دراین سویه دیده می‌شود.
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ