در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
نیویورک‌پست با استناد به این مطالعه گزارش می‌دهد رژیم غذایی یادشده که به اختصار پیور نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که مصرف شش گروه غذایی میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، مغزها، ماهی و لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. در رژیم غذایی سالم، برای غلات کامل و گوشت فراوری نشده (مانند گوشت گاو به جای بیکن یا سالامی) هم جایی درنظر گرفته شده است.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
چربی‌های غیراشباع خطر بیماری را کاهش می‌دهد. غذا‌های سرشار از چربی‌های خوب شامل روغن‌های گیاهی (مانند زیتون، کلزا، آفتابگردان، سویا و ذرت)، مغزها، دانه‌ها و ماهی هستند.
بابلسر- جانشین فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، گفت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.
در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
روایت تکان دهنده از نگهداری ۱۰ هزار مغز انسان در دانمارک که خانواده متوفیان برای نگهداری این مغزها مجوز نداده‌اند.
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
انواع سبزی‌های با رنگ سبز تیره (کلروفیل دار)، لبنیات کم چرب، انجیر، لیمو، گریپ فروت، ذرت زرد، بادام، گردو، پسته، مغزها، آجیل، سبزیجات برگی شکل مثل کلم، اسفناج، جعفری، کاهو، برگ چغندر، غلات سبوس دار و حبوبات مثل لوبیا و سویا غنی از منیزیم هستند.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد.
رسانه های لبنانی اعلام کردند که توافق ترسیم مرزهای دریایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه امضاء می شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: یک روز نفت و منابع مارا غارت میکردند امروز شاهد غارت مغزهای کشور هستیم.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولان است، تصریح کرد: امروز شاهد غارت مغزها هستیم.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
منابع عبری با اشاره به عدم مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با پیش نویس توافق ارائه شده از سوی آمریکا در زمینه ترسیم مرزهای دریایی از امضای آن تا پایان ماه جاری میلادی خبر دادند.
چربی‌های غیر اشباع از سلامتی بدن حمایت می‌کنند و ممکن است تک غیر اشباع یا چند غیر اشباع باشند. گوشت‌ها، محصولات لبنی، میان وعده‌ها و محصولات پخته شده حاوی چربی‌های اشباع شده و ترانس هستند. برخی از منابع چربی‌های غیر اشباع – سالم – شامل مغزها، روغن‌ها، دانه‌ها و آووکادو می‌باشند.
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده: به نام نهی از منکر مرتکب صد‌ها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟
استاندار خوزستان با اشاره به بسته شدن مرز‌ها توسط کشور عراق، ۲۴ ساعت مانده به اربعین حسینی گفت: رایزنی‌هایی انجام شده تا افرادی که در پایانه‌های مرزی هستند از مرز عبور داده شوند تا کسی از زیارت محروم نشود.
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد برخلاف ادعای جمهوری آذربایجان اوضاع در مرزهای مشترک دو کشور در آرامش و تحت کنترل است.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ