وزیر راه و شهرسازی درباره بازداشت اخیر یک مقام مسئول در وزارت راه گفت: چون اطلاع دقیقی ندارم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
كيانوش رستمى با انتشار متنى روى صفحه اينستاگرام خود به احتمال از دست دادن المپيك پاريس واكنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
کیانوش رستمی عنوان کرد که با دو ماه تمرین شدید در مسابقات وزنه برداری جهان ۲۰۲۲ شرکت کرده است و احساس خوبی دارد.
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند.
«الکسی ددوف» سفیر فدراسیون روسیه در تهران امروز (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد خطاب به سخنگوی دولت گفت: من نه بیماری زمینه ای دارم و نه میل به خودکشی. بهادری جهرمی در واکنش به این اظهارات گفت: من هم همینطور، ولی اگر رفتم بیرون و مرا زدند دیگر ....! منبع: دانشجو
رستم قاسمی با حاشیه ایجاد شده پیرامون انتشار تصاویر خصوصی او واکنش نشان داد.
وزیر راه وشهرسازی در خصوص تصاویر منتشر شده از او در فضای مجازی گفت: خدواند خود جوابگوی حاشیه‌ها خواهد بود.
رستم قاسمی با حاشیه ایجاد شده پیرامون انتشار تصاویر خصوصی او واکنش نشان داد.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.
مشاور و رئیس دفتر وزیر راه، به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.
طی بررسی‌های بعمل آمده بیانیه بی‌اسم و رسم و مجهول‌الهویه‌ سراسر توهین و خلاف واقعی که در درگاه‌های رسانه‌ای معاندان در حال نشر است، کذب و جعلی می‌باشد.
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی تلویزیونی در خصوص بازداشت یک نفر در وزاتخانه‌اش گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده. درمورد علت بازداشت فرد بازداشت شده هیچ اطلاع دقیقی ندارم.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازداشت یکی از منصوبینش در این وزارت گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده و درمورد علت بازداشت این فرد اطلاع دقیق ندارم.
وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ