دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کارنامه سیاه صهیونیست‌ها باید باعث ‎شرم و خجالت حامیان غربی این ‎رژیم آپارتاید باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
امام جمعه مسجد سلطان غازی استانبول در سخنانی جنجالی از مردم خواست تا سلاح‌های خود را برای غروب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ترکیه پر کنند.
معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
مجمع عمومی سازمان ملل اخیرا قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور را به تصویب رساند که بررسی آن، تازه‌ترین مواضع کشور‌ها را نسبت به این جنگ نمایان می‌سازد.
«عطا الله حنا» گفت که ما شاهد گسترش دایره دوستان مردم فلسطین حتی در خود آمریکا هستیم که مرکز لابی صهیونیستی حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این مسئله تل آویو را به شدت نگران می‌کند.
شماری از حامیان ملت فلسطین در شهر بن آلمان به نشانه همبستگی با ملت فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تقلّای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به منظور سازش با تعداد بیشتری از دولتها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در تویئتی با اشاره به جهانی شدن نفرت از رژیم اسرائیل تاکید کرد: زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به صدا درآمده است.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:حامیان تروریست‌ها صلاحیت اظهار نظرهای حقوقی بشری ندارند.
حامیان نخست وزیر سابق پاکستان، یک روز پس از سوء قصد به وی، تظاهرات اعتراضی برپا خواهند کرد.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین،تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری و یورش ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جنایت صبرا و شتیلا چهره واقعی رژیم صهیونیستی، حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا کرد.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین در اعتراض به سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین دست به تظاهرات کردند.
حامیان فلسطین در شبکه های مجاری اقدام به افشاگری جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها کردند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ