اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
تبریز- با اعلام باشگاه تراکتور، مشکل حضور بازیکنان جدید تراکتور از هفته اول لیگ برتر برطرف شد.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در آبرسانی به مزارع با مشکل مواجه هستیم و سوال بنده این است که برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای مواجه با خشکسالی چیست.
نامداری گفت: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.
معاون وزیر نیرو گفت:در اوایل انقلاب به بسیاری از روستاها آبرسانی شد و پس از گذشت ۴۰ سال فرسودگی رخ داد و روستاهای زیادی با مشکل آبرسانی روبرو شدند و مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو تشکیل شد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بحث آب شرب یکی از مطالبات به‌حق منطقه کالپوش است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم که مشکل آبرسانی این منطقه را به رفع کنند.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
بر اساس یک مطالعه آزمایشگاهی که در مجله Chest منتشر شده سوپ مرغ ممکن است به طور موقت به کاهش گرفتگی، کنترل التهاب و آبرسانی به شما در هنگام سرماخوردگی کمک کند. سوپ مرغ مانند یک پتوی گرم در یک کاسه است.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: باید آبرسانی به تبریز از رودخانه مرزی ارس بر اساس حقابه آذربایجان انجام شود، با این کار مشکل آب در ۲۰ سال آینده آذربایجان شرقی حل خواهد شد البته در فاینانس این پروژه مشکلی وجود دارد که باید سازمان برنامه مسئله را حل کند.
با بهره‌برداری از اَبَرپروژه آبرسانی به شهر همدان، مردم این شهر پس از دو دهه به صورت پایدار با مشکل آب شرب خداحافظی می‌کنند.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با عملیات آبرسانی شهرداری تهران مشکل بی آبی بیمارستان های همدان برطرف شد.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ