تیم ملی فوتسال ایران که بدون مربی دروازه بان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شده بود، این فرصت را داشت که در کویت یک مربی برزیلی برای دروازه‌بان‌ها به کار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، پس از ترک این تیم هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است.
آلین دینکا پیشنهاد بازگشت به این تیم را رد کرد.
در باشگاه اتلتیکو بابت پیشنهاد هنگفت الاهلی عربستان به دیگو سیمئونه نگران نیستند چرا که این مربی در آرامش به فکر تمدید قراردادش است.
هادی شکوری پیشنهاد جدی پسرش، آرشا از پرسپولیس را تایید کرد.
مارکا مدعی شد باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی نجومی برای به خدمت گرفتن دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، ارسال کرده و منتظر پاسخ او است.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
این عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: ما همه جوانب را باید در نظر بگیریم. من نظرم این است که تا ۲۴ ساعت آینده باید تصمیم‌گیری شود چون دیر شده و در حال از دست دادن زمان هستیم. در هر صورت ما هم به یک جمع‌بندی در جلسه رسیده‌ایم.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
پوریا نبی که فصل قبل در تیم بریزبن روز حضور داشت، برای فصل جدید با پیشنهاد ولینگتون فونیکس مواجه شده است.
باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل آینده هم با ژوزه مورایس در لیگ برتر ایران شرکت کند.
مربی معروف پیشنهاد تبانی در اصفهان را فاش کرد
مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
سرمربی ذوب‌آهن با ذکر توضیحات فراوان از رئیس فدراسیون درخواست کرد که هر چه زودتر، VAR را به فوتبال ایران بیاورند.
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، فاطمه نعمتی به‌عنوان مربی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شد.
برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده است.
برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شده است که پیش از قبول هدایت این تیم از برزیل پیشنهاد داشته است.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
میکل آرتتا سرمربی آرسنال به گرت ساوت‎‌گیت پیشنهاد کرد که از بن وایت برای حضور در جام جهانی و از جمله بازی با ایران استفاده کند.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ