فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور چند مربی قدیمی برای هدایت تیم جوانان را نپذیرفت.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
سرمربی ذوب‌آهن با ذکر توضیحات فراوان از رئیس فدراسیون درخواست کرد که هر چه زودتر، VAR را به فوتبال ایران بیاورند.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد نامگذاری روز ۲۳ بهمن، روز بمباران زمین چوار را با عنوان روز «صلح و فوتبال» ارائه کرده ایم.
برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده است.
برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده است.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال بررسی شرایط انتخاب ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور است.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
روی ویتوریا، سرمربی تیم ملی مصر، به شایعه دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال پرتغال واکنش نشان داد.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آن‌ها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
روزنامه ابولا پرتغال از پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال به مورینیو برای جایگزینی سانتوس خبر داد.
فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال کویت در دیدار با همتای ایرانی خود پیشنهاد برگزاری دیدار سوپرکاپ بین قهرمانان دو کشور را مطرح کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی نداشت.
یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال امروز جلسه‌ای را با «دراگان اسکوچیچ» برگزار کرده و به این مربی کروات پایان همکاری‌اش با تیم ملی را اعلام کرده است.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎‌ای به پنج کشور پیشنهاد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را به آنها ارائه کرده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎‌ای به پنج کشور پیشنهاد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را به آنها ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ