شهردار تهران گفت: هدایت ظرفیت‌های شهرداری برای انجام فعالیت‌های فناورانه، اساس سازمان فناوری های نوین است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
وزیر اقتصاد گفت: با شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای به ثمر رسیدن لایحه مالیات بر سوداگری مکاتبه کردیم و امیدواریم که هرچه زودتر این قوانین به نتیجه برسد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به موضوع حقابه ایران در هیرمند افغانستان نوشت: هیئت حاکمه افغانستان هرچه سریع‌تر به تعهدات قانونی و همسایه‌گی خود در تامین حقابه ایران عمل کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.
نصیری گفت: این از عجایب است که می‌گویند ظریف برجام را نخوانده و متخصص نیست و آقای باقری با تحصیلات غیرمرتبط برجام را خوانده است. ما باید به قلدری آمریکا تن دهیم وگرنه بیچاره می‌شویم؛ ولو اینکه با این سیاست خارجی مردم را بیچاره کرده اند. هر چه دیرتر جام زهر را بنوشیم مردم بیشتر خسارت می‌بینند. فرزند دبیر شورای امنیت صادر کننده نفت است این سیاست خارجی برای آقازاده‌ها سرشار از نعمت بوده است. وقتی سیاست ایدئولوژیک می‌شود و از مدار عقلانیت خارج می‌شود وضع می‌شود آنچه که امروز می‌بینیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: انتظار ما این است که پروژه‌ها هرچه سریعتر افتتاح شوند و انقلابی بودن لازمه اش کار درست و منطقی انجام دادن است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت:، به مالکان ساختمان های ناایمن و بحرانی اولتیماتوم داده شد که هرچه زودتر نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکل خط راه آهن تهران ـ تبریز که در منطقه ۱۷ وجود دارد حل شود و پروژه باغ راه حضرت زهرا به نتیجه برسد.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:خواهش من از دولت این است که هرچه سریع‌تر وضعیت استانداری تهران را مشخص کند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی جدی، هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی و این نهاد حمایتی تاکید کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه زودتر باید اجساد کوهنوردان جانباخته در دماوند به خانواده‌های آنان تحویل داده شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.
پیامد رژیم غذایی گیاهی بر بارداری
جلسه مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه با مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ