معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی دام با بیان اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
بر اساس تصویب هیات وزیران تعرفه واردات گوشت مرغ صفر تعیین شد.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.
رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی در حال توزیع مربوط به گوشت بره بوده که از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.
گوشت گوساله و گوسفندی وارداتی گرم در میادین اصلی شهرداری تهران از صبح فردا عرضه خواهد شد.
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: با تکنولوژی‌های روز دنیا که در سازمان دامپزشکی کشور نیز مهیا است، تشخیص تفریقی گونه دام از روی بافت عضلانی قابل انجام بوده و شبهه و شایعه واردات گوشت اینگونه دام‌ها اساساً کذب است.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.
وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی و رفع ممنوعیت واردات برنج به منظور تنظیم بازار داخل و رفاه مصرف کنندگان خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آخرین آمار واردات نفت چین از ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ