حرام گوشت‌ها با توجه به ارزش گونه‌ای، یا معدوم می‌شوند یا تاکسیدرمی. مثلا اگر شغالی شکار شود کمتر احتمال دارد که تاکسیدرمی شود، در بیشتر اوقات لاشه‌ی آن معدوم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
مسئول واحد قربانی عملیات حج تمتع اظهار کرد: بخشی از گوشت قربانی ذبح‌شده داخل خود عربستان می‌ماند و بخشی دیگر به برخی کشور‌های فقیر آفریقایی و آن هم توسط دست‌اندرکاران مربوطه در کشور میزبان ارسال خواهد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند، بیان کرد: خرس‌ها در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند و خطرات متعددی آن‌ها را تهدید می‌کند لذا حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد که گونه‌های دانکلئوستئوس در مقایسه با دهان‌های بازشان بدن کوتاه‌تری داشته باشند، با نسبت‌هایی بین اندازه سر و اندازه بدن که با آنچه در کوسه‌های امروزی می‌بینیم مطابقت ندارد.
انجیر در بالاترین سطح فهرست محتوای قند میوه قرار دارد. دو عدد انجیر متوسط ۱۶ گرم شکر دارند. اگر می‌خواهید مصرف قند خود را محدود کنید، انجیر را برش بزنید و آن را با پنیر بز به عنوان یک میان وعده غنی از پروتئین میل کنید. می‌توانید از انجیر برای تهیه سس برای گوشت‌هایی مانند مرغ نیز استفاده کنید.
مهم‌ترین پرسش‌ها درباره گوشت‌های عجیب و غریب مبتنی بر آزمایشگاه این موارد هستند: آیا این نوع گوشت‌ها واقعا ضروری هستند؟، آیا ما واقعا می‌خواهیم گوشت شیر یا ببر بخوریم و آیا این کار از نظر اخلاقی قابل قبول است"؟
این فرد متجاوز به محیط زیست و گونه‌های جانوری، در یکی از روستا‌های شهرستان فیروزه به شغل چوپانی اشتغال داشت که پس از آموزش و تحریک سگ‌های گله، مبادرت به شکار حیوانات وحشی کرده و از اعمال حیوان آزاری خود فیلم‌برداری و آن را فضای مجازی منتشر می‌کرد.
ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی گفت: از دیروز گوشت‌های منجمد بسته‌بندی شده یک کیلویی با قیمت‌های پایین‌تر به بازار آمد تا مشکل مردم در خردکردن گوشت‌ منجمد کیلویی حل شود.
استتار یک هنر باستانی است و برای بقای روزانه گونه‌های مختلف در سراسر کره زمین یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود. چه یک مارمولک باشد که با پوست درخت ترکیب شود یا یک جگوار که در شاخ و برگ‌ها محو شود، ترکیب شدن با محیط اطراف می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز بین خوردن و خورده شدن باشد.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت‌های عرضه شده در بازار تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور بوده و سلامت آنها قابل تأیید است.
علیرغم این که خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، به خصوص مدل‌های پرو و پرو مکس آن محصولات بسیار خوبی به شمار می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش دست به تغییراتی بزرگ بزند!
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
در مجموع، ۷۵۰ دندان کوسه از عمق ۵.۴ کیلومتری اقیانوس بیرون کشیده شد که متعلق به طیف وسیعی از گونه‌های شکارچی بودند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان گفت: اداره بهداشت با وجود کارخانه‌ای در نزدیکی کشتارگاه کرمان مخالف است ضمن اینکه آبی که در کشتارگاه برای شستشوی گوشت استفاده می‌شود آب فاضلاب است که برای سلامت مردم مضر است.
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
دو روز از آغاز به کار رسمی گشت‌های ویژه پلیس گذشته و می‌توان گفت اکثر مردم این خودروهای جدید پلیس که سبز پررنگ هستند را در خیابان‌ها دیده‌اند، سوال این است که ماموریت اصلی این گشت‌ها چیست؟
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ