مهم‌ترین پرسش‌ها درباره گوشت‌های عجیب و غریب مبتنی بر آزمایشگاه این موارد هستند: آیا این نوع گوشت‌ها واقعا ضروری هستند؟، آیا ما واقعا می‌خواهیم گوشت شیر یا ببر بخوریم و آیا این کار از نظر اخلاقی قابل قبول است"؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
مدیر پروژه بانک سلولی حیات وحش مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی جهاددانشگاهی از تولید بیش از ۵۰ رده سلولی فیبروبلاستی از گونه‌های دامی در معرض انقراض کشور خبر داد.
صفحات OLED با استفاده از فرایندی موسوم به «تاب‌کاری لیزر اگزایمر» (ELA) تولید می‌شوند. در این فرایند لایه‌ای از سیلیکون آمورفوس با استفاده از یک لیزر پالسی به سیلیکون پلی‌کریستالین تبدیل می‌شود تا ارتباطات رسانای میکروسکوپی شکل بگیرند. این ارتباطات همه پیکسل‌های نمایشگر را به یکدیگر وصل می‌کنند.
آشنایی با تولید گوشت‌های مصنوعی در دنیا می‌تواند به درک بهتر این فراورده کمک کند.
یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت گیت‌های کنترل تردد و همچنین گیت‌های ضد انتحاری برای استفاده در مراکز حساس مثل سازمان انرژی اتمی و پالایشگاه ها شده است‌.
جرم زیاد گوش می‌تواند باعث خارش گوش شود. بیشتر اوقات گوش‌های ما خودشان را پاک‌سازی می‌کنند؛ اما گوش برخی از افراد به مقدار زیادی جرم تولید می‌کند و قادر نیست این جرم زیاد را خودش از گوش پاک کند. دیگر علائم جرم زیاد گوش شامل موارد زیر می‌شود:. گوش‌درد. احساس گرفتگی گوش. کاهش شنوایی. وزوز گوش. سرفه. بو یا ترشحات از گوش‌
کبد وظیفه تجزیه کربوهیدرات‌ها، تولید گلوکز و سم‌زدایی بدن را دارد. همچنین مواد مغذی را ذخیره کرده و صفرا ایجاد می‌کند که برای هضم و جذب درست مواد مغذی موجود در خوراکی‌ها لازم است. غذا‌ها و نوشیدنی‌های زیادی هستند که فرد می‌تواند برای محافظت از کبد مصرف کند. بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به کبد چرب شامل نوشابه، الکل، غذا‌های شور، چربی‌های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت‌های پخته شده و گوشت‌های چرب است.
وقتی صحبت از حیوانات می‌شود، رنگ خون آن‌ها عمدتاً بر اساس وجود یا عدم وجود ترکیبات حامل اکسیژن در بدن است. گونه‌های مختلف بسته به محل زندگی‌شان حاوی مقادیر و انواع مختلفی از این ترکیبات خواهند بود - برای مثال برخی از حیوانات دریایی مانند چتر دریایی به هموگلوبین زیادی نیاز ندارند، زیرا اکسیژن را از آب اطراف خود جذب می‌کنند. با این حال، رژیم غذایی در تعیین رنگ خون حیوان نیز نقش دارد - برخی از گونه‌هایی که از گیاهان تغذیه می‌کنند ممکن است در عوض مایعات زرد یا سبز تولید کنند.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
پرنده " رابین" بیشتر در آمریکای شمالی از آلاسکا و کانادا به سمت جنوب تا شمال فلوریدا و مکزیک تولید مثل می‌کند. رابین یکی از اولین گونه‌های پرندگان است که تخم‌های خود را در میان شاخ و برگ‌ها پنهان میکند.
رئیس جمهور اقدامات انجام شده در باغ ملی گیاه‌شناسی و اصلاح و ذخیره ژنتیکی گونه‌های مختلف گیاهی را از جمله اقدامات ماندگار و تاثیرگذار در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و دستیابی به خودکفایی کشور در زمینه بذر دانست و از پژوهشگران، محققان و متخصصین کشاورزی در این مرکز قدردانی کرد.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
کمپانی‌های بزرگ تولید موبایل با کوالکام به توافق رسیده‌اند تا از فناوری Snapdragon Satellite در موبایل‌های خود استفاده کنند و به این ترتیب ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی خواهد رسید.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی گفت: از دیروز گوشت‌های منجمد بسته‌بندی شده یک کیلویی با قیمت‌های پایین‌تر به بازار آمد تا مشکل مردم در خردکردن گوشت‌ منجمد کیلویی حل شود.
به نظر می‌رسد اپل در حال کنار گذاشتن بیشتر بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. به گفته برخی منابع، اپل یا تولید نسخه بعدی آیفون SE را به تعویق می‌اندازد یا به طور کلی خط تولید آن را حذف می‌کند.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: گونه‌های گیاهی که در جهت تولید اکسیژن و تلطیف هوا مؤثر باشند و گیاهان بومی و مقاوم به کم آبی در منازل شهروندان کاشته می‌شوند.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
طبق گزارش جدید صندوق جهانی حیات وحش جمعیت گونه‌های وحشی از دهه ۱۹۷۰ میلادی به طور متوسط ۶۹ درصد کاهش یافته است. و این تا حد زیادی به دلیل نیازهای تولید مواد غذایی است: ماهیگیری تجاری در دریا، جنگل‌زدایی در خشکی به منظور ایجاد فضا برای چرای گاوها و تولید روغن پالم و محصولات خوراک دام.
فاجعه مهسا امینی، روند متفاوتی را درخصوص فلسفه وجودی گشت‌های ارشاد ایجاد کرد. برخی از مراجع تقلید با اشاره به نامشروع بودن یک چنین رفتار‌هایی خواستار برچیده شدن گشت ارشاد شدند.
هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با هدف حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریز الکترونیک، آئین نامه مذکور را تصویب کردند.
اپل قصد دارد گوشی‌های هوشمند آینده خود را از ضایعات و مواد بازیافتی تولید کند.
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است. ین دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ